Η προσφορά βιώσιμων λύσεων σε όσους πραγματικά έχουν ανάγκη είναι ο βασικός στόχος των Εταιριών Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις, τόνισαν εκπρόσωποι των εταιριών στην συνάντηση που είχαν με τον υπουργό Οικονομικών, Χρήστο Σταϊκούρα.

«Συζητήσαμε με τον υπουργό το πώς θα προσφέρουμε βιώσιμες λύσεις στους δανειολήπτες. Σκοπός μας δεν είναι να βγάλουμε τον κόσμο από τα σπίτια του ή να κλείσουμε επιχειρήσεις. Αντίθετα να κάνουμε ενήμερα τα δάνεια που είναι κόκκινα. Οι πλειστηριασμοί είναι η έσχατη λύση», δήλωσαν μετά τη συνάντηση εκπρόσωποι της ένωσης των εταιρειών διαχείρισης απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσεις.

«Θεωρούμε ότι έχουμε την τεχνογνωσία να βοηθήσουμε τους δανειολήπτες. Αυτό συζητήσαμε με τον υπουργό, την καλύτερη επικοινωνία, τις βέλτιστες πρακτικές», πρόσθεσαν.

Έσχατο μέσο οι πλειστηριασμοί

Σύμφωνα με πληροφορίες από τις Εταιρίες Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις, οι πλειστηριασμοί σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν ζητούμενο και αυτοσκοπό των εταιριών διαχείρισης, αλλά έσχατο μέσο εάν έχουν αποτύχει όλες οι άλλες λύσεις.

Ιδιαίτερη προσοχή δίνουν, σε κάθε περίπτωση, οι εταιρίες σε δυσκολίες που αντιμετωπίζουν αδύναμες κοινωνικές ομάδες με προβλήματα (πχ υγείας κλπ).

Στόχος τους είναι οι στρατηγικοί κακοπληρωτές που έχουν τη δυνατότητα αποπληρωμής, αλλά δεν επιθυμούν καμιά συνεργασία.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι εκπρόσωποι των εταιριών διαχείρισης καλούν όσους έχουν ανάγκη να εκμεταλλευθούν τον νόμο για την προστασία πρώτης κατοικίας που είναι σε ισχύ μέχρι τα τέλη Απριλίου και να ενταχθούν σε αυτόν.

Όπως επισημαίνουν, μέχρι την επόμενη εβδομάδα θα δώσουν στοιχεία ρυθμίσεων δανείων, που τους ζητήθηκαν από τον υπουργό Οικονομικών, επισημαίνοντας σε κάθε περίπτωση την διάθεση τους για προσφορά σειράς βιώσιμων λύσεων που να ανταποκρίνονται στις δυνατότητες όσων έχουν πραγματικά ανάγκη.

Τι ζήτησε ο Χρήστος Σταϊκούρας

Ο υπουργός Οικονομικών, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το enikos.gr, ζήτησε από τους διαχειριστές των «κόκκινων» δανείων να κάνουν τους πολίτες να αισθανθούν ότι είναι κοντά τους και όχι απέναντί τους.

«Να δημιουργηθεί ένας μηχανισμός που να θεωρεί ο πολίτης ότι είναι πιο κοντά του. Οι πολίτες να καταλάβουν ότι οι servicers δεν είναι τα σκιάχτρα αλλά και ο πολίτης να ξέρει ποιος είναι αυτός με τον οποίο συνομιλεί, όχι μόνο μια επιστολή που έχει πάρει στα χέρια του», φέρεται να δήλωσε ο κ. Σταϊκούρας.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το υπουργείο Οικονομικών θα παρακολουθεί από κοντά τις προτεινόμενες ρυθμίσεις, καθώς τα στοιχεία που έχει στη διάθεση του δείχνουν ότι οι διαχειριστές μπορούν να κάνουν γενναίες ρυθμίσεις.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Γράψτε το σχόλιό σας