Super Bowl: Η διαφήμιση με τις ελληνικές λέξεις που συγκίνησε
Μπορεί οι περισσότεροι Έλληνες να μην παρακολούθησαν Super Bowl, ωστόσο αν το βλέπαμε σίγουρα θα ξεχωρίζαμε αυτή τη διαφήμιση.
Μπορεί οι περισσότεροι Έλληνες να μην παρακολούθησαν Super Bowl, ωστόσο αν το βλέπαμε σίγουρα θα ξεχωρίζαμε μία διαφήμιση που έπαιξε κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης.
Μάλιστα το να παίξει διαφήμιση μίας εταιρίας στα Super Bowl σημαίνει πως διαθέτει αρκετά μεγάλο budget καθώς σύμφωνα με δημοσιεύματα τα 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου κόστισαν έως και 5,6 εκατομμύρια δολάρια.
Ωστόσο αυτό που ξεχώρισε ήταν ένα σποτ με τέσσερις ελληνικές λέξεις συγκίνησε.
Ο λόγος για τη διαφήμιση ασφαλιστικής εταιρείας, το σποτ της οποίας βασιζόταν σε τέσσερις λέξεις που περιγράφουν την ιδέα της αγάπης στην ελληνική γλώσσα: φιλία, στοργή, έρωτας και αγάπη. Το CNN, στην αξιολόγηση για τις φετινές διαφημίσεις του Super Bowl κατέταξε τη συγκεκριμένη στην κατηγορία «αξιοσημείωτες, όχι κακές, αλλά ούτε ούτε και τέλειες…».
- Μακάμπι: Παραμένει αμφίβολος ο Μπάλντγουιν ενόψει του Game 3με τον Παναθηναϊκό
- Γιάννης Καλλιάνος: Τι του απαντούν οι εργαζόμενοι στο «Αττικόν»
- Swift Pod: Δωμάτιο ξενοδοχείου με ρόδες – Ένα φουτουριστικό… τροχόσπιτο
- Θεσσαλονίκη: Φρίκη για 40χρονη – Ο σύντροφός της την ανάγκαζε να εκδίδεται και τη χτυπούσε
- Γάζα: Ο Αμπάς αναμένει την επίθεση του Ισραήλ στη Ράφα εντός των ημερών – Ζητά από τις ΗΠΑ να παρέμβουν
- Πόλεμος στην Ουκρανία: Καταλάβαμε χωριό κοντά στο Ντονέτσκ, λέει το ρωσικό Υπουργείο Άμυνας