Το γαλλικό μοντέλο ανανεώθηκε σε όλο το εύρος της γκάμας του με κυρίαρχο όμως στοιχείο την προσθήκη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης στις επιλογές του.

Η τεχνολογία της εν λόγω έκδοσης είναι ανάλογη με την αντίστοιχη που έκανε πρεμιέρα στο νέο Clio με τη διαφορά ότι στην περίπτωση του Megane, αξιοποιούνται δύο ηλεκτρικά μοτέρ αντί ενός σε συνδυασμό πάντα με τον γνώριμο turbo κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων.

Ως αποτέλεσμα της παρουσίας δύο ηλεκτρικών μοτέρ η συνδυαστική ισχύς του Megane Ε-Tech διαμορφώνεται σε 160 ίππους και παρόλο που προς το παρόν η Renault δεν δίνει μεγέθη επιδόσεων, αναφέρει ότι η επίμαχη έκδοση προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. λειτουργία κατά την οποία, η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 135 χλμ./ώρα.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι η plug-in υβριδική έκδοση θα είναι διαθέσιμη τόσο στην πεντάθυρη έκδοση αμαξώματος όσο και στην πρακτικότερη Estate ενώ σε αισθητικό επίπεδο, αμφότερες οι plug-in εκδόσεις επωφελούνται από νέα γραφικά για τα LED φωτιστικά σώματα μεταξύ άλλων.

Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Megane παραμένει η χαρακτηριστική κάθετη οθόνη των 9,3 ιντσών ωστόσο, βελτιωμένο εκ βάθρων προδιαγράφεται το λειτουργικό σύστημα το οποίο έχει ανασχεδιαστεί προκειμένου να προσιδιάζει σε smartphone τόσο σε ό,τι αφορά τα γραφικά όσο και τον τρόπο χρήσης. Επίσης το ψηφιακό ταχύμετρο των 7,0 ιντσών έχει αντικατασταθεί από πλήρως ψηφιακή οθόνη 10,2 ιντσών.

Παράλληλα, το ανανεωμένο Megane επωφελείται από ένα αναβαθμισμένο σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης το οποίο, μπορεί να αναλάβει το σύστημα επιτάχυνσης, πέδησης και διεύθυνσης για μικρά χρονικά διαστήματα, εξασφαλίζοντας στο γαλλικό μικρομεσαίο αυτονομία επιπέδου 2.

Βελτιώσεις έχουν συντελεστεί και στο άνω άκρο της γκάμας, το Megane R.S το οποίο εξακολουθεί να εφοδιάζεται με τον turbo κινητήρα των 1,8 λίτρων. Στην ανανεωμένη εκδοχή της έκδοσης ωστόσο, το συγκεκριμένο σύνολο είναι αποκλειστικά διαθέσιμο σε εκδοχή ισχύος 300 ίππων τόσο στην απλή RS όσο και στην Trophy έκδοση.

Η διαθέσιμη ροπή παραμένει στα 400 Nm στην έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων ή στα 420 Nm σε αυτήν με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι η έκδοση RS Trophy γίνεται ακόμα πιο σκληροπυρηνική με την συνδρομή νέων ρυθμίσεων για τα ελατήρια της ανάρτησης και μια κατά 10% πιο άκαμπτη αντιστρεπτική δοκό. Την εικόνα συμπληρώνουν το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen αλλά και το σύστημα τετραδιεύθυνσης τα οποία φροντίζουν για τη διαχείριση της πλεονάζουσας ισχύος.