Τρίτη 23 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Κόμπι Μπράιαντ : Ηχητικό από τη στιγμή της συντριβής του μοιραίου ελικοπτέρου

Κόμπι Μπράιαντ : Ηχητικό από τη στιγμή της συντριβής του μοιραίου ελικοπτέρου

Νέα στοιχεία για το σοκαριστικό δυστύχημα που κόστισε τη ζωή στον Κόμπι Μπράιαντ, τη 13χρονη κόρη του και ακόμα επτά ανθρώπους, βλέπουν το φως της δημοσιότητας κάθε μέρα που περνάει

Νέα στοιχεία για το σοκαριστικό δυστύχημα που κόστισε τη ζωή στον Κόμπι Μπράιαντ, τη 13χρονη κόρη του και ακόμα επτά ανθρώπους, βλέπουν το φως της δημοσιότητας κάθε μέρα που περνάει.

Τις τελευταίες ώρες, το γύρο του διαδικτύου κάνει ένα βίντεο, όπου η κάτοχός του ισχυρίζεται ότι ακούγεται η κάθοδος και στη συνέχεια η συντριβή του ελικοπτέρου.

Το ηχητικό προέρχεται από κάμερα ασφαλείας σπιτιού στο Καλαμπάσας, στην Καλιφόρνια, δηλαδή την περιοχή που συνετρίβη το μοιραίο ελικόπτερο.

Στο διάρκειας 43 δευτερολέπτων βίντεο ακούγεται ένας ήχος που παραπέμπει σε ελικόπτερο και στη συνέχεια, τρία δευτερόλεπτα πριν ολοκληρωθεί το βίντεο, ακούγεται ένας γδούπος και ακολουθεί σιωπή.

Το βίντεο, που δημοσιεύουν τα μεγαλύτερα ευρωπαϊκά ΜΜΕ, ανάμεσά τους η New York Post, το Fox Sports, αλλά και η βρετανική Daily Mail, είχε πάνω ώρα και μέρα που ταιριάζει με τα στοιχεία που έχουν μέχρι στιγμής οι ερευνητές.

Δείτε το βίντεο που έχουν στη διάθεσή τους οι αρχές:

Σύμφωνα, μάλιστα με τη New York Post, αυτό δεν είναι το μόνο βίντεο του μοιραίου ελικοπτέρου.

Νέα στοιχεία – σοκ

Κάθε ώρα που περνάει στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας για το μοιραίο ελικόπτερο.

Σύμφωνα, λοιπόν, με όσα ανακοίνωσαν ερευνητές, από το ελικόπτερο έλειπε ένα εξάρτημα που θα μπορούσε να προειδοποιήσει τον πιλότο πως πλησίαζε στον λόφο όπου προσέκρουσε.

Όπως ειπώθηκε, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, από ερευνητές αμερικανικού οργανισμού ασφαλείας σε ό,τι αφορά τις μεταφορές, το μοιραίο Sikorski βρισκόταν στα 2.300 πόδια όταν χάθηκε η επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου, ενώ έπεφτε 2.000 πόδια το λεπτό τη στιγμή της σύγκρουσης. «Αυτή είναι μια αρκετά απότομη κάθοδος με μεγάλη ταχύτητα» δήλωσε η επικεφαλής της υπηρεσίας, Τζένιφερ Χόμεντι.

Στο σημείο αυτό, όπως μεταδίδει το Associated Press, πρόσθεσε ότι η υπηρεσία της είχε συστήσει στην ομοσπονδιακή διοίκηση των αμερικανικών αερογραμμών πριν από 16 χρόνια να ζητήσει από όλα τα ελικόπτερα που μεταφέρουν έξι ή περισσότερους επιβάτες να είναι εξοπλισμένα με «σύστημα ενημέρωσης και προειδοποίησης εδάφους», προσθέτοντας ότι η αρμόδια ομοσπονδιακή διοίκηση «παρέλειψε να ενεργήσει» σχετικά.

Θα απέφευγε τη σύγκρουση;

Οι αξιωματούχοι της ομοσπονδιακής διοίκησης όμως φέρεται να αμφισβήτησαν την αξία αυτής της τεχνολογίας στα ελικόπτερα, τα οποία συνηθίζουν να πετάνε κοντά σε κτίρια και στο έδαφος, σημειώνοντας ότι ενδέχεται να προκαλέσει εσφαλμένους συναγερμούς αποσπώντας την προσοχή των πιλότων.

Σε κάθε περίπτωση, πρόσθεσε η επικεφαλής των ερευνών, δεν είναι ξεκάθαρο αν ο μηχανισμός αυτός θα βοηθούσε τον πιλότο του Μπράιαντ σε περίπτωση που είχε αποπροσανατολιστεί λόγω της ομίχλης.

Sports in

Από τον Ολυμπιακό στη Χιροσίμα

Τα γιεν της JT Thunders έπεισαν τον Ντανιέλ Καστελάνι να πάρει το αεροπλάνο για την Ιαπωνία

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 23 Απριλίου 2024