Μια σκληρή δυστοπία φαντάζεται ο ψηφιακός καλλιτέχνης Χέιντεν Κλέι Ουίλιαμς (Hayden Clay Williams) με τη σειρά φωτογραφιών του «Κόσμος Κάτω από το Νερό».

Σε κάθε ηλιόφωτη εικόνα, ο αμερικανός καλλιτέχνης ρίχνει μια ματιά στο ζοφερό μέλλον που μας επιφυλάσσει η άνοδος της στάθμης της θάλασσας και η αλλαγή του κλίματος.

Οικείες στιγμές σε καθημερινά σκηνικά, εγκαταλελειμμένα και πλημμυρισμένα, όλα κάτω από ζεστό ουρανό και με γαλήνιες ροζ αποχρώσεις.

Ο Χέιντεν Ουίλιαμς αφιερώνει ώρες για να αποδώσει με εντυπωσιακή λεπτομέρεια στιγμές μέσα στα σκηνικά.

«Συνήθως, έχω μια καθαρή εικόνα όταν φαντάζομαι μια φωτογραφία που θέλω να τραβήξω ή μια σκηνή που θέλω να αποδώσω… Παίρνει περίπου 60 με 120 ώρες για να αποδώσω μια σκηνή» είπε, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο It’s Nice That, ο καλλιτέχνης με σπουδές βιοχημείας, ηλεκτρονικών υπολογιστών και φωτογραφίας (προσφάτως μόνον, στράφηκε σε 3D graphics).

Εξηγώντας τις αρχικές επιρροές και τη σύλληψη του πρότζεκτ, ο Ουίλιαμς εξήγησε ότι «ο σπινθήρας που πυροδότησε αυτή τη σειρά ήταν ένα ταξίδι στη Βενετία. Ταξιδεύοντας εκεί, έμαθα ότι συχνά η πόλη πλημμυρίζει.

Με εντυπωσίασε το πώς η Βενετία προετοιμάζεται, αμύνεται και αναπόφευκτα επουλώνει τις πληγές της από τις πλημμύρες που δεν συγχωρούν.

Άρχισα να σκέφτομαι «Κι αν ο υπόλοιπος κόσμος ζούσε έτσι;»».

Με στραμμένη την προσοχή του στους αρνητές του φαινομένου της κλιματικής αλλαγής, ο Χέιντεν Ουίλιαμς επιζητά να προκαλέσει εμάς να φανταστούμε αυτή τη δυστοπία.