Φωτογραφίες: Automedia

Το μοντέλο που εισήγαγε την βρετανική φίρμα στον ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό κόσμο της περιπέτειας θα υποδεχτεί συντόμως, δηλαδή περί τα μέσα του 2020, δοκιμάζει, με φόντο το χειμερινό τοπίο του ευρωπαϊκού βορρά μια σειρά αλλαγών οι οποίες θα παρατείνουν τον κύκλο ζωής του με οδηγό τις πρόσφατες Continental GT και Flying Spur, αλλά και τις ευρύτερες τεχνολογικές εξελίξεις στον όμιλο VW και στη γονιδιακά συγγενή, Αudi.
Ξεκινώντας από την εξωτερική της εμφάνιση, η Bentayga δείχνει να διαθέτει ανασχεδιασμένα προστατευτικά, μια νέα γρίλια και ένα διαφορετικά «γραμμένο» πίσω προφυλακτήρα ο οποίος φιλοξενεί επίσης ανασχεδιασμένες απολήξεις για την εξάτμιση. Την ανανεωμένη εικόνα συμπληρώνουν τα νέα κεντρικά φωτιστικά σώματα τα οποία συνοδεύονται από μεγαλύτερα LED ημέρας η τοποθέτηση των οποίων έχει συμπαρασύρει και τη σχεδίαση των φτερών.

Στο εσωτερικό εκτός από τις συνήθεις πολυτελείς επιλογές οι οποίες προδιαγράφονται αυξημένες, η Bentayga αναμένεται να επωφεληθεί από το χαρακτηριστικό περιστρεφόμενο τριεδρικό όργανο στο κέντρο του ταμπλό το οποίο σε κάθε πλευρά του φιλοξενεί και μια διαφορετική όψη.

Αναλυτικά, μία από τις όψεις του φιλοξενεί την οθόνης αφής του infotainment ενώ, η δεύτερη μια σειρά τριών αναλογικών οργάνων, (χρονογράφος, θερμόμετρο και πυξίδα) ενώ η τρίτη όψη είναι κενή, αποτελούμενη από το ίδιο υλικό από το οποίο κατασκευάζεται και το υπόλοιπο ταμπλό σε περίπτωση που ο οδηγός θέλει να ξεκουράσει το βλέμμα του από την ψηφιακή τεχνολογία.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά της, όπως και το Audi SQ7 με το οποίο η Bentayga μοιράζεται την ίδια αρχιτεκτονική και πολλά από τα μηχανικά της μέρη, αναμένεται να υιοθετήσει το διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 diesel κινητήρα των 4,0 λίτρων επικουρούμενο από παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt, ενδίδοντας έτσι (και) στην ήπια υβριδική τεχνολογία. Αν το συγκεκριμένο σύνολο μεταφερθεί αυτούσιο από τις τάξεις της Audi, τότε η αντίστοιχη έκδοση της ανανεωμένης Bentayga θα πρέπει να προσφέρει ισχύ 435 ίππων και 900 Nm ροπής.

Εκτός από τις αμιγείς επιδόσεις που εξασφαλίζουν τα παραπάνω μεγέθη, σημαντική θα είναι η συμβολή της νέας έκδοσης και στην ενίσχυση της αποδοτικότητας της Bentayga, καθώς στην περίπτωση του ανάλογου μεγέθους SQ7 η κατανάλωση καυσίμου της έκδοσης προσδιορίζεται σε 7,4 λίτρα/100 χλμ. ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 194 γρ./χλμ., μεγέθη που αν ισχύσουν και στην περίπτωση του βρετανοτραφούς SUV, θα καταστήσουν την συγκεκριμένη έκδοση τη δεύτερη αποδοτικότερη μετά την plug-in υβριδική.

Γράψτε το σχόλιο σας