Οι συστάσεις για το νέο Golf, όπως και για κάθε νέο Golf είναι περιττές, αφενός λόγω της εγνωσμένης ιστορικότητάς  και δημοτικότητάς του και, αφετέρου καθώς το γερμανικό best-seller φρόντισε να διασχίσει τον χρόνο παραμένοντας απολύτως αναγνωρίσιμο.

Αυτό ακριβώς ισχύει και για την νέα όγδοη γενιά του η οποία ακολουθεί την ίδια εξελικτική σχεδίαση σε ό,τι αφορά την αισθητική του, ρίχνοντας το βάρος της καινοτομίας στον τομέα των αποκαλούμενων νέων τεχνολογιών.

Ξεκινώντας από την καινοτόμο πλευρά του λοιπόν, στα ενδότερα του Golf ανοίγεται ένας νέος –ψηφιακός- κόσμος τον οποίο η VW ονομάζεται Innovision Cockpit.

Κυρίαρχα στοιχεία του νέου εσωτερικού κόσμου του μικρομεσαίου μοντέλου το δίδυμο των οθονών που φιλοξενούν τον πίνακα οργάνων και το infotainment και που εκτείνονται… διαγωνίως στην πρώτη περίπτωση, σε 10,25 ίντσες και στη δεύτερη σε 8,0 έως 10,0 ίντσες.

. Σε ό,τι αφορά το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, διαθέτει Apple CarPlay και Android Αuto, ενώ ο οδηγός μπορεί να προσθαφερέσει και να αλλάξει θέση σε εικονίδια και εφαρμογές με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που έχει συνηθίσει από τα smartphones.

Πλην των δύο οθονών ή μάλλον, χάρη σε αυτές, η συντριπτική πλειονότητα των διακοπτών έχει εξαλειφθεί από το εσωτερικό του νέου Golf συντείνοντας σε μια λιγότερο κατακερματισμένη σχεδίαση. Ενδεικτικό είναι ότι ακόμα και ο διακόπτης για το άνοιγμα της ηλιοροφής έχει αντικατασταθεί από επιφάνεια αφής.

Επίσης σε περίπτωση που για κάποιον η υπεπληθώρα οθονών και επιφανειών αφής δεν είναι αρκετή, διατίθεται ως προαιρετική επιλογή και head-up display το οποίο υπόσχεται ακόμα πιο άμεση πληροφόρηση. Επιπλέον, εκτός από τη διάδραση μέσω της αφής, το infotainment υποστηρίζει και φωνητικές εντολές.

Στα πιο… ενδότερα του νέου Golf που διατηρεί ανάλογες διαστάσεις με τον προκάτοχό του (μήκος 4,28 μ., πλάτος 1.78, ύψος 1,45 μ.) εξακολουθεί βρίσκεται η γνωστή πολυχρηστική πλατφόρμα MQB η οποία στην προκειμένη περίπτωση πλαισιώνεται από αφθονία υβριδικών συνόλων σε πλείστες διαμορφώσεις.

Αναλυτικότερα, η πλειονότητα των «εναλλακτικών» εκδόσεων, πέντε τον αριθμό, ανήκει στην κατηγορία των ήπιων υβριδικών όπου κυριαρχεί η παρουσία ενός παράλληλου ηλεκτρικού κυκλώματος 48 Volt το οποίο λειτουργεί επικουρικά στον κινητήρα.

Οι συγκεκριμένες εκδόσεις φέρουν τα διακριτικά eTSI και θα έχουν ισχύ 110, 130 και 150 ίππων έχοντας ως βάση τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης 1,0 και 1,5 λίτρου.

Σε ό,τι αφορά τις παραδοσιακές εκδόσεις του γερμανικού μοντέλου εφοδιάζονται με τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης 1,0  και 1,5 λίτρου με ισχύ 90 και 115  ίππων και νέας τεχνολογίας δίλιτρους τετρακύλινδρους πετρελαίου με απόδοση 115 και 150 ίππων αν και οι τελευταίοι, αναμένεται σύντομα να πάρουν επίσης το υβριδικό χρίσμα αποκτώντας αντίστοιχες παραλλαγές.

Παράλληλα με τις eTSI και τις συμβατικές εκδόσεις υπάρχουν εκδόσεις φυσικού αερίου αλλά και plug-in υβριδικές οι οποίες αναλαμβάνουν να προσφέρουν υψηλότερες επιδόσεις. Για την ακρίβεια, προς το παρόν η VW έχει ανακοινώσει δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις με τα διακριτικά eHybrid και GTE οι οποίες θα προσφέρουν 204 και 245 ίππους έχοντας ως βάση κινητήρες βενζίνης 1,4 και 2,0 λίτρων, αντίστοιχα, και θα επιτρέπουν την κίνηση αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για περίπου 70 χλμ. χάρη στην παρουσία μπαταριών ιόντων λιθίου 13 kWh.

Στις επιλογές κιβωτίων έχουν ανακοινωθεί προς το παρόν μηχανικά έξι σχέσεων και διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων για τις ήπιες υβριδικές εκδόσεις.

Φυσικά σε δεύτερο χρόνο, η γκάμα του Golf θα συμπληρωθεί με την γνωστή πλειάδα εκδόσεων επιδόσεων που ξεκινούν από την GTΙ και φτάνουν έως την R με ενδιάμεσους σταθμούς την GTD και τις διάφορες παραλλαγές τους όπως π.χ. η TCR.

Στα νέα χαρακτηριστικά του, συνυπολογίστε σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης το οποίο, σύμφωνα με τις συστάσεις, μπορεί να ελέγξει την επιτάχυνση, την επιβράδυνση και το σύστημα διεύθυνσης σε ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα, ενώ το η VW αναφέρει και σύστημα Car2X το οποίο θα επιτρέπει στο νέο Golf να επικοινωνεί με άλλα αυτοκίνητα που εφοδιάζονται με αντίστοιχα συστήματα, προσφέροντας περισσότερη ενημέρωση στον οδηγό για τυχόν κινδύνους σε πραγματικό χρόνο.

Η εμπορική πορεία του νέου Golf αναμένεται να ξεκινήσει από τα τέλη του 2019 με εφαλτήριο την γερμανική αγορά.

Γράψτε το σχόλιο σας