Είναι γνωστό ότι η ιαπωνική αγορά αποτελεί ένα πολύ διαφορετικό σύμπαν σε σχέση με ό,τι ισχύει στον υπόλοιπο κόσμο. Μια αναμφισβήτητη ιδιαιτερότητά της είναι η δημοτικότητα των μικροσκοπικών σε διαστάσεις όσο και επιδόσεις kei cars τα οποία οι τοπικοί κατασκευαστές τιμούν δεόντως, με δεδομένο ότι αποτελούν ιδιαίτερα δημοφιλή λύση στην πολυπληθή και με σαφή έλλειψη χώρου, χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου.

Έτσι, με αφορμή την επικείμενη έκθεση του Τόκυο η οποία ξεκινά στις 24 Οκτωβρίου, η Gazoo Racing, ο βελτιωτικός οίκος της Toyota, αποφάσισε να επιμεληθεί ένα παλιό γνώριμο  για την Ευρώπη όσο και χαριτωμένο εκπρόσωπο των cabrio, το Daihatsu Copen.

H νέα έκδοση του μικροσκοπικού cabrio υιοθετεί λοιπόν τα διακριτικά GR Sport και μαζί με αυτά ένα σετ από ζάντες με την υπογραφή της BBS, ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με νέα φώτα ομίχλης, ένα νέο αεροδυναμικό διαχύτη πίσω ενώ την εικόνα συμπληρώνουν τα ανανεωμένα αισθητικά φωτιστικά σώματα. Παράλληλα, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να επιλέξουν από μια ευρεία λίστα προαιρετικών επιλογών στις οποίες συγκαταλέγεται πλήθος επιπλέον αεροδυναμικών στοιχείων (πτερύγια στο μπροστινό τμήμα, μεγαλύτερο splitter και αεροτομή, καθώς και πιο διογκωμένο κατώτερα πλευρικά τμήματα).

Αντιστοίχως, στο εσωτερικό επικρατούν νέα δεδομένα σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις που είναι δερμάτινες και διανθίζονται από λεπτομέρειες σε γυαλιστερό μαύρο πλαστικό. Το παζλ συμπληρώνει ο πίνακας οργάνων με την υπογραφή  της Gazoo Racing και σπορ καθίσματα της Recaro.

Βελτιώσεις έχουν συντελεστεί και στην αθέατη πλευρά του Copen καθώς η έκδοση GR διαθέτει σκληρότερα ελατήρια και νέα αμορτισέρ, νέο σύστημα υποβοήθησης τιμονιού το οποίο εγγυάται υψηλότερη απόκριση και μια πιο σπορ συμπεριφορά ενώ στις εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο, το ρόστερ των αναβαθμίσεων συμπληρώνει η παρουσία ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Παράλληλα, η Gazoo Racing έχει προχωρήσει σε στοχευμένες παρεμβάσεις σε ό,τι αφορά τον μπροστινό άξονα και τις πόρτες ενισχύοντας την στρεπτική ακαμψία αλλά και βελτιώνοντας την οδική συμπεριφορά του ιαπωνικού kei car.

Βέβαια όπως επιβάλλουν οι αυστηροί κανονισμοί που καθορίζουν το τεχνολογικό status των kei cars στην Ιαπωνία, το Copen GR Sport εξακολουθεί να εφοδιάζεται με κινητήρα μόλις 660 κ.εκ. o οποίος του εξασφαλίζει ισχύ 65 ίππων και 92 Nm ροπής τα οποία μεταδίδονται στον μπροστινό άξονα με τη συνδρομή ενός μηχανικού κιβωτίου πέντε σχέσεων ή ενός CVT.

Γράψτε το σχόλιο σας