Η προσεχής ιαπωνική έκθεση, εκτός από τα «παραδοσιακά» πρωτότυπα ή μη, νέα μοντέλα που θα εμφανιστούν βρίθει και από παράδοξα τετράτροχα που έχουν δημιουργηθεί βάσει του  σκεπτικού των μικροσκοπικών kei-cars τα οποία είναι εξίσου συνυφασμένα με την τοπική αυτοκινητική κουλτούρα όσο και οι εξεζητημένες σπορ κατασκευές.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το πρωτότυπο WakuWaku της Daihatsu το οποίο αποτελεί τυπικό δείγμα kei car, καθώς υπόσχεται να συνδυάζει off-road χαρακτηριστικά και πρωτόγνωρη χρηστικότητα, χωρίς το μήκος του να ξεπερνά τα 3,395 μ.

Κυρίαρχο στοιχείο του WakuWaku εκτός από την crossover αισθητική και το “ελάχιστο” μήκος του είναι η αξιοποίηση μιας χρηστικής διαμόρφωσης της δύο τμημάτων θύρας του πορτ μπαγκάζ που μετατρέπεται σε ένα φιλόξενο κάθισμα για τους φανατικούς του camping αλλά και ο επιπλέον χώρος αποθήκευσης που φιλοξενείται κάτω από την ανοιγόμενη οροφή.

To Tsumu Τsumu με τη σειρά του αναλαμβάνει να αποτελέσει την ιδανική αποτύπωση επαγγελματικού panel van σε kei-car διάσταση, ενώ διαθέτει κυλιόμενο χώρο φόρτωσης με ανοιγόμενες πλευρές, για τη διευκόλυνση της σχετικής διαδικασίας και «δικό του» drone το οποίο φιλοξενείται στην οροφή και μπορεί να διεκπεραιώσει τα τελευταία βήματα μιας διαδικασίας παράδοσης χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να μετακινηθεί από την θέση του.

Το τρίτο πρωτότυπο kei car της Daihatsu «ακούει» στο όνομα WaiWai, παίρνοντας την μορφή ενός επιβατικού van με μήκος 4,2 μέτρα, τρεις σειρές καθισμάτων στο εσωτερικό του προσφέροντας φιλοξενία σε έξι επιβαίνοντες αλλά και διπλή ηλιοροφή.

Στο ίδιο ακριβώς σκεπτικό των μικροσκοπικών διαστάσεων και της ιδανικής σχέσης ανάμεσα στη σχεδίαση και στις ανάγκες που αυτή εξυπηρετεί, το IcoIco έχει πλάτος μόλις 1,475 μέτρα και έχει σχεδιαστεί ως ένα πλήρως αυτόνομο όχημα που μπορεί είτε να μεταφέρει ομάδες ανθρώπων είτε να φιλοξενήσει άτομα με κινητικά προβλήματα τα οποία μπορεί να συνδράμει στις μετακινήσεις τους, έχοντας τη δυνατότητα να εισέλθει σε οποιοδήποτε δρόμο όσο στενός και αν είναι.