Ένα νέο τίτλο ταχύτητας στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης διεκδικεί η αμερικανική ηλεκτροκίνητη φίρμα με «όχημα» το Model S και το άρτι αφιχθέν τρικινητήριο σύνολο Plaid με το οποίο εφοδιάζεται.

Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της Tesla στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το δοκιμαστικό πρωτότυπο Model S με την τριπλέτα ηλεκτροκινητήρων που συνπαρτίζουν το σύνολο Plaid κατέγραψε χρόνο επτά λεπτών και 20 δευτερολέπτων στην πίστα του Nurbugring, όντας δηλαδή κατά 20 δευτερόλεπτα ταχύτερο από την Porsche Taycan η οποία άμα τη εμφανίσει αξίωσε τον τίτλο του ταχύτερου ηλεκτροκίνητου τετράθυρου sportscar.

Σε κάθε περίπτωση, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι δεν πρόκειται για επίσημο ρεκόρ, αλλά για μια συνδυαστική εκτίμηση της Tesla βάσει των δοκιμών που πραγματοποιεί στο Ring ενώ, τουλάχιστον επί του παρόντος, το συγκεκριμένο Model S δεν αποτελεί έκδοση παραγωγής.

Παρ’ όλα αυτά, η αμερικανική φίρμα σημειώνει ότι όταν το νέο ισχυρότερο κινητήριο σύνολο  “Plaid” που ετοιμάζει περάσει στην παραγωγή, η αντίστοιχη έκδοση του Model S θα μπορεί να επιτύχει ακόμα μικρότερο χρόνο στην θρυλική πίστα ο οποίος, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του Elon Musk, θα διαμορφώνεται σε επτά λεπτά και πέντε δευτερόλεπτα.

Όπως επίσης έχει διευκρινίσει ο επικεφαλής της Tesla, το σύνολο Plaid, εκτός από το Model S, θα είναι διαθέσιμο επίσης για τα Model X και Roadster, αλλά όχι για τα Model 3 και Model Y.

Σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές του, το σύνολο Plaid αποτελείται από τρία ηλεκτρικά μοτέρ, δύο για τον πίσω άξονα και ένα για τον μπροστινό, τα οποία δεδομένα θα προσφέρουν μεγαλύτερη συνδυαστική ισχύ από τους 605 ίππους και τα 935 Nm ροπής που παρέχει το πρόγραμμα Ludicrous Performance στην περίπτωση του Tesla Model S.

Mε δεδομένη επίσης την πρόσφατη πρεμιέρα της Taycan η οποία στην έκδοση Turbo S αποδίδει 761 ίππους και 1050 Nm ροπής αλλά και την εξίσου προφανή αδυναμία του Elon Musk στις πρωτιές, το Plaid δεν αποκλείεται να ξεπεράσει και αυτά τα μεγέθη.

Αναφορικά με την επιθυμία της Tesla για ρεκόρ, αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από το Ring, το Model S Plaid έχει ήδη πιστωθεί αυτό του ταχύτερου γύρου για την κατηγορία των τετράθυρων μοντέλων στην πίστα της Laguna Seca, καταγράφοντας χρόνο 1:36:555, και όντας κατά ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο από την Jaguar XE SV Project κάτοχο του προηγούμενου ρεκόρ.

Αν όταν ωστόσο, προκύψει η έκδοση παραγωγής του Model S Plaid και δεν καταφέρει να φέρει τα αναμενόμενα στο Nurburgring έναντι της Taycan, μπορεί πάντα να διεκδικήσει αυτόν του ταχύτερου επταθέσιου μοντέλου της Πράσινης Κόλασης καθώς αυτός θα είναι ο αριθμός θέσεων που θα διαθέτει το Model S που θα επιχειρήσει το ρεκόρ.