Φωτογραφίες: Αutomedia

Μετά την πρόσφατη πρεμιέρα του ανανεωμένου i10 στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η Hyundai επικεντρώνεται στην ανανέωση του μικρομεσαίου της μοντέλου το οποίο βρίσκεται σε διαδικασία δοκιμών εξέλιξης προκειμένου να υποδεχτεί σειρά βελτιώσεων οι οποίες θα αφορούν κάθε πτυχή του από την αισθητική και τους κινητήρες έως την σημαντική αναβάθμιση του τεχνολογικού εξοπλισμού.

Ξεκινώντας από την αισθητική του, όπως αφήνει να εννοηθεί το δοκιμαστικό πρωτότυπο που εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό, το ανανεωμένο i30 διαθέτει ανανεωμένους προφυλακτήρες, νέα φωτιστικά σώματα, ανασχεδιασμένη θύρα αποσκευών ενώ και οι μεταλλικές του επιφάνειες αναμένεται να αναμορφωθούν προσδίδοντας του μια συνολικά δυναμικότερη υπόσταση.

Ακόμα σημαντικότερες προδιαγράφονται οι αλλαγές που θα συντελεστούν στο εσωτερικό του όπου το i30 θα υποδεχτεί το νέο σύστημα infotainment με οθόνη 10,25 ιντσών και το οποίο θα συνδυάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων ο οποίος θα ακολουθήσει τα πρότυπα του αντίστοιχου στοιχείου του υδρογονοκίνητου Hyundai Nexo.

Σε επίπεδο κινητήρων, σύμφωνα με πληροφορίες το κορεατικό μοντέλο θα επωφεληθεί από βελτιωμένες εκδοχές των συνόλων με τα οποία διατίθεται τα οποία αναμένεται να κερδίσουν τόσο σε ισχύ όσο και σε επίπεδο αποδοτικότητας. Έτσι, το ανανεωμένο i30 αναμένεται να εξακολουθήσει να προσφέρεται με turbo τρικύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρου, τον επίσης υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,4 λίτρων και τον τετρακύλινδρο diesel των 1,6 λίτρων σε βελτιωμένες εκδοχές που αναμένεται να ενισχύσουν την αποδοτικότητά τους.

Επίσης κάθε άλλο παρά απίθανο θα πρέπει να θεωρηθεί το ενδεχόμενο το i30 να αποκτήσει plug-in υβριδική τεχνολογία αντίστοιχη αυτής που ήδη εφοδιάζει το Ioniq και θα εξοπλίζει  και το νέο  Tucson, συνδυάζοντας την παρουσία ενός κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ. Αν και προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστές οι προδιαγραφές του συνόλου για την περίπτωση του i30, σημειώνεται ότι στην περίπτωση του Ioniq η συνδυαστική ισχύς διαμορφώνεται σε 141 ίππους ενώ το σύνολο συμπληρώνει η παρουσία συστοιχιών ιόντων λιθίου με απόδοση 8,9 KWh. Η ισχύς μεταδίδεται στους μρποστινούς τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.

Το ανανεωμένο i30 θα «συμπαρασύρει»  και την κορυφαία εκδοχή του i30 N στην ανανέωση η οποία όπως υποδήλωσε το N Project C από την Φρανκφούρτη θα αποκτήσει και μια περιορισμένη, πιο δυναμικού προφίλ ειδική έκδοση.