H γερμανική φίρμα με την ειδίκευση στα χειροποίητα μετα-ρετρό αισθητικής sportscars επανεμφανίστηκε και ετοιμάζει την επιστροφή της η οποία αναμένεται το 2020 με ένα δείγμα αντάξιο των όσων μας έχει συνηθίσει στην σύντομη ιστορία της, ένα πισωκίνητο coupe με V8 κινητήρα.

Το Project Gecko όπως προς το παρόν είναι γνωστό το νέο coupe θα αντλήσει τις επιρροές του από το τελευταίο δημιούργημα της φίρμας, το περιορισμένης παραγωγής GT MF5 του 2009 και προς το παρόν η γερμανική φίρμα αναζητά αγοραστές οι οποίοι και θα καθορίσουν το ούτως ή άλλως περιορισμένο τιράζ.

Αυτό που δεν αναζητά πλέον είναι το ιδανικό μοτέρ, καθώς όπως ήδη ανακοίνωσε το Gecko θα επωφεληθεί από ένα διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 δια χειρός BMW και συγκεκριμένα το κινητήρα 4,4 λίτρων που εφοδίαζε την προηγούμενη γενιά της Μ5 αποδίδοντας έως και 600 ίππους.

Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με το αντίστοιχο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων το οποίο θα αναλαμβάνει να μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης όπως ακριβώς ίσχυε και για την Μ5.

Σε ό,τι αφορά τα μη… βαυαρικά χαρακτηριστικά του, το Gecko θα αξιοποιήσει μια νέας σχεδίασης αρχιτεκτονική με ενσωματωμένο κλωβό ασφαλείας με σωληνωτό πλαίσιο η οποία θα εγγυάται ιδανική κατανομή βάρους 50/50. Η πλειονότητα των επιφανειών αναμένεται να κατασκευάζεται από ανθρακονήματα προς όφελος της διατήρησης του βάρους σε χαμηλά επίπεδα.

Επίσης κρίνοντας από τα teaser που έχει δώσει μέχρι στιγμής στη δημοσιότητα η Wiessman, το Gecko θα εξοπλίζεται με πλήρως ανεξάρτητη ρυθμιζόμενη χειροκίνητα ανάρτηση αποτελούμενη από διπλά ψαλίδια. Το παζλ θα συμπληρώνουν τα αεριζόμενα διάτρητα δισκόφρενα με τις εξαπίστονες δαγκάνες.