Στην Φρανκφούρτη πραγματοποιεί την παγκόσμια πρεμιέρα της “in  flesh” η πρώτη υβριδική Lamborghini η οποία αν και θα κατασκευαστεί σε εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό αντιτύπων, 63 τον αριθμό, δεν παύει να αποτελεί μια πρωτιά και να καταργεί ένα ακόμα στεγανό για την ιταλική φίρμα.

Αξιοποιώντας τον γνώριμο από την SVJ, ατμοσφαιρικό V12 των 6,5 λίτρων με απόδοση 785 ίππων σε συνδυασμό με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας το οποίο τις εξασφαλίζει επιπλέον 34 ίππους και αυξάνει την συνδυαστική ισχύ στους 819 ίππους καθιστώντας την Sian, την ισχυρότερη Lamborghini όλων των εποχών.

Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων η απόκριση του οποίου και η ταχύτητα εναλλαγής των σχέσεων εξαρτάται από την επιλογή του προγράμματος οδήγησης. Το σύνολο συμπληρώνει μηχανικό διαφορικό στον πίσω άξονα.

Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 2,8 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά σε 350 χλμ./ώρα.

Πλην των επιβλητικών μεγεθών, όπως είναι παραπάνω από προφανές τα σχεδιαστήρια των Ιταλών έκαναν ό,τι μπορούσαν για να υπογραμμίσουν τη διαφορετικότητα της συγκεκριμένης πρότασης η οποία βέβαια παραμένει άμεσα αναγνωρίσιμη ως Lamborghini.

Κύρια έμπνευση για το εκκεντρικό σχεδιαστικό αποτέλεσμα υπήρξε η εντυπωσιακή πρωτότυπη Terzo Millennio από την οποία η Sian έχει δανειστεί πολλά στοιχεία.

Όπως εξάλλου σημείωσε ο  Mitja Borkert επικεφαλής σχεδιασμού στη Lamborghini: «η ταχύτερη Lamborghini οφείλει να είναι αξιοσημείωτη οπτική και συμφωνική απόλαυση τόσο για τον οδηγό της όσο και για τον παρατηρητή».

Φυσικά όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς κάθε ένα από τα συνολικά 63 αντίτυπα της Sian έχει ήδη βρει από καιρό τον αγοραστή του,  για άγνωστο ακόμα αλλά διόλου ευκαταφρόνητο τίμημα. Σε κάθε περίπτωση η ηλεκτρική της τεχνολογία αποτελεί παρακαταθήκη για το μέλλον των πιο «προσιτών» Lamborghini.