Η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει στη γερμανική έκθεση μια σχεδιαστική μελέτη με την οποία επιχειρεί να αποκωδικοποιήσει το μέλλον των τετρακίνητων οχημάτων.

Το AI:Trail quattro concept όπως ονομάζεται το πρωτότυπο μοντέλο ανήκει, όπως είναι προφανές στη συνομοταξία των φουτουριστικών πρωτότυπων με τα διακριτικά AI, συνδυάζοντας τα εκκεντρικά, σχεδόν απόκοσμα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά με την ηλεκτροκίνηση.

Χάρη, ακριβώς στον ηλεκτροκίνητο χαρακτήρα του το αλλόκοσμο πρωτότυπο το οποίο έχει μήκος 4,015 μέτρα δηλαδή είναι μικρότερο από το Audi Q2, εξασφαλίζει περισσότερη ευρυχωρία από ένα αντίστοιχων διαστάσεων μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Για την υλοποίησή του, αξιοποιήθηκαν μέρη από δύο διαφορετικές πλατφόρμες του ομίλου VW, την ΜΕΒ η οποία φιλοξενεί το νέο ηλεκτρικό ID.3 και την PPE η οποία είναι κοινής χρήσης αρχιτεκτονική, σχεδιασμένη από τις Audi και Porsche για ηλεκτρικές εφαρμογές.

Την κίνηση εξασφαλίζουν τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, ένα για κάθε τροχό, αποδίδοντας συνδυαστικά 435 ίππους και 1.000 Nm ροπής. Τα μοτέρ τροφοδοτούνται από μπαταρίες ιόντων λιθίου τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα του γερμανικού SUV, εξασφαλίζοντας αυτονομία 500 χλμ. στην άσφαλτο και 250 χλμ. σε off-road διαδρομές με μέγιστη ταχύτητα τα 130 χλμ.

Σε ό,τι αφορά την κατασκευή του, το AI: Trail είναι κατασκευασμένο από υψηλής αντοχής χάλυβα ενώ το συνολικό βάρος θα διαμορφωθεί σε 1.750 κιλά.

Η έλλειψη περιορισμών στην σχεδίαση, έχει εξοπλίσει το AI:Trail με τροχούς 22 ιντσών, ντυμένους με ελαστικά 33,5 ιντσών με σύστημα ελέγχου και μεταβολής της πίεσης αναλόγως με την εκάστοτε επιφάνεια.

Παρά τον προφανώς περιπετειώδη χαρακτήρα του, το  AI:Trail quattro concept όπως κάθε πρωτότυπο που σέβεται τον εαυτό του διαθέτει σύστημα πλήρους αυτόνομης οδήγησης χωρίς ωστόσο να απαρνείται την παρουσία… τιμονιού δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει αν επιθυμεί να έχει ο ίδιος τον έλεγχο ή όχι.

Σε αντίθεση με τις τρέχουσες συνήθειες της εποχής, η ψηφιακή τεχνολογία του εσωτερικού περιορίζεται στην παρουσία δύο οθονών που περιστοιχίζουν το τιμόνι φιλοξενώντας τις ζωτικές ενδείξεις, ενώ μια βάση στήριξης για smartphone συμπληρώνει την εικόνα. Βέβαια, η Audi έχει φροντίσει να εμπλουτίσει τον εξοπλισμό με διάφορα gadgets που άπτονται του off-road χαρακτήρα του πρωτότυπου όπως φακοί, κυάλια, κουτί πρώτων βοηθειών ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι τα δύο πίσω καθίσματα είναι αφαιρούμενα.

Την εικόνα συμπληρώνουν μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι, στο μπροστινό και στο πίσω τμήμα. Ειδικά για το πίσω τμήμα υπάρχει ένας ξεχωριστός χώρος για την αποθήκευση τυχόν βρώμικου εξοπλισμού.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το AI:Trail quattro δεν διαθέτει συμβατικά φωτιστικά σώματα καθώς την θέση τους παίρνουν τέσσερα drones τα οποία τοποθετούνται στην οροφή και τα οποία μπορούν να αναλάβουν το ρόλο εξερευνητή για την ανεύρεση της ιδανικής διαδρομής εκτός πεπατημένης.