Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Renault Megane Estate 2020: Σε τροχιά... υβριδικής ανανέωσης

Renault Megane Estate 2020: Σε τροχιά… υβριδικής ανανέωσης

Η πρακτικότερη εκδοχή του Megane εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης, δίνοντας μια γεύση από τις επικείμενες αλλαγές που θα συντελεστούν στο μικρομεσαίο μοντέλο, ανεξαρτήτως έκδοσης αμαξώματος, και οι οποίες αναμένεται να συστηθούν από την προσεχή έκθεση της Φρανκφούρτης.

Φωτογραφίες: Automedia

Μετά την θεαματική επίδοση της πιο σκληροπυρηνικής έκδοσης της τρέχουσας εκδοχής του Megane, Trophy-R, στην πίστα του Nurburgring, το μικρομεσαίο μοντέλο ετοιμάζεται να υποδεχτεί την ανανεωμένη εκδοχή του η οποία αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της στην έκθεση της Φρανκφούρτης στα μέσα Σεπτεμβρίου.

Αν και η αρχή αναμένεται να γίνει από την πεντάθυρη hatchback έκδοση, στην προκειμένη περίπτωση ο φωτογραφικός φακός εντόπισε την πρακτικότερη Estate η οποία συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης προβάροντας τις αλλαγές που αναμένεται να επιφέρουν αλλαγές τόσο στην ορατή όσο και στην αθέατη πλευρά του.

Ξεκινώντας από τις ορατές πλευρές του το ανανεωμένο Megane δείχνει να υιοθετεί ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, μια αναθεωρημένη όψη που με μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει τη συνάφεια της με το νέο Clio.

Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα τα οποία δείχνουν να καταλαμβάνουν μικρότερο χώρο, ενώ ανασχεδιασμένη δείχνει και η θύρα αποσκευών η οποία επίσης δείχνει μικρότερη.

Αντίστοιχες με το νέο Clio προδιαγράφονται και οι αναβαθμίσεις στο εσωτερικό του με κυρίαρχα στοιχεία μια ακόμα μεγαλύτερη οθόνη για το infotainment και τη συνολική αναθεώρηση σε επίπεδο υλικών, με νέες υφές περισσότερα χρώματα προς όφελος μιας πιο πολυτελούς εικόνας.

Σε ό,τι αφορά τώρα την αθέατη πλευρά του, στην γκάμα του ανανεωμένου, Megane αναμένεται να εξακολουθήσουν να υφίστανται ο βενζινοκινητήρας των 1,3 λίτρων σε εκδοχές ισχύος 140 και 160 λίτρων όπως και ο diesel των 1,5 λίτρων με ισχύ 115 ίππους. Παράλληλα προστίθεται ένας αποδοτικότερος και βελτιωμένος diesel 1,7 λίτρων με ισχύ 150 ίππων και κυρίως ένα υβριδικό σύνολο ανάλογο του Clio με την ονομασία E-Tech.

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024