Το υβριδικό υπεραυτοκίνητο της Aston Martin έδωσε ένα δείγμα των δυνατοτήτων του από την πίστα του Silverstone το Σαββατοκύριακο του βρετανικού GP, όπου έκανε τα πρώτα του βήματα με τον οδηγό δοκιμών της βρετανικής φίρμας Chris Goodwin στο αριστερό κάθισμα.


Όπως γνωστοποίησε η Aston, το επόμενο βήμα είναι οι εξαντλητικές δοκιμές εν όψει της έναρξης παραγωγής των μόλις 150 αντιτύπων στα οποία θα κατασκευαστεί από τα τέλη του 2019. Aξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τις 150 road-legal Βαλκυρίες, θα υπάρξουν και ακόμα 25 αντίτυπα της πιο σκληροπυρηνικής έκδοσης AMR Pro η οποία έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για αγωνιστικές δραστηριότητες και θα είναι διαθέσιμη από το 2020.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινώσει οι Βρετανοί, η Valkyrie αξιοποιεί ένα υβριδικό σύνολο αποτελούμενο από έναν ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα με χωρητικότητα 6,5 λίτρων της Cosworth ισχύος 1.000 ίππων και 740 Nm ροπής σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο ενσωματώνεται στο κιβώτιο και αποδίδει 160 ίππους και 280 Nm ροπής. Στις λειτουργίες του συνόλου, συνυπολογίστε επίσης το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας κατά την επιβράδυνση το οποίο είναι αντίστοιχο των μονοθεσίων της F1.

Για την ενίσχυση της αξιοπιστίας του κινητήρα, το σύνολο των στοιχείων που τον συναποτελούν (στροφαλοφόρος, εκκεντροφόροι και πιστόνια) έχουν χυτευθεί και είναι κατασκευασμένα χωρίς ενώσεις και συγκολλήσεις, από συμπαγή υλικά ενώ οι μπιέλες είναι από τιτάνιο προκειμένου να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα. Το αποτέλεσμα είναι ότι το βάρος του V12 διαμορφώνεται σε 206 κιλά.

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο σε σχέση με τον κινητήρα είναι ότι αποτελεί δομικό στοιχείο του πλαισίου της Valkyrie και συνεκτικό στοιχείο των πίσω τροχών και της ανάρτησης. Ενδεικτικό είναι ότι αν αφαιρεθεί, επί της ουσίας, διακόπτεται η φυσική σύνδεση μεταξύ των πίσω και των μπροστινών τροχών.

Εξίσου αποστομωτική είναι και η σχεδίαση της Valkyrie, κεντρική ιδέα για την οποία υπήρξε να βρίσκεται όσο το δυνατόν πιο κοντά σε ένα μονοθέσιο της F1 ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η αεροδυναμική της υπόσταση φέρει την υπογραφή του μαιτρ του είδους, Andrian Newey. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι στις πιο σκληροπυρηνικές εκδόσεις AMR Pro, η παραγόμενη κάθετη δύναμη μπορεί να φτάσει έως και τα 1.000 κιλά.

Όπως εύκολα υποθέτει κανείς, το αμάξωμα κατασκευάζεται από ανθρακονήματα για τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στην απόλυτη αναλογία 1/1 κιλών-ίππων.

Στο εσωτερικό της κυριαρχεί η αγωνιστική λιτότητα με την Valkyrie να διαθέτει αποσπώμενο τιμόνι ανάλογο των αγωνιστικών του 24ωρου αγώνα αντοχής του Le Mans ενώ στην κεντρική κονσόλα παρεπιδημούν ελάχιστοι διακόπτες και μια κεντρική οθόνη. Τα καθίσματα έχουν συναρμοστεί απευθείας στο ανθρακονημάτινο πλαίσιο ενώ η διάταξή τους θυμίζει επίσης μονοθέσιο της F1 καθώς η θέση του οδηγού είναι κεκλιμένη με τα πόδια στην ευθεία.

Το τιμόνι ενσωματώνει οθόνη με τις ζωτικές ενδείξεις και ρυθμίσεις ενώ δύο μικρότερες οθόνες στα άκρα του ταμπλό, υποκαθιστούν την ορατότητα από τους εξωτερικούς πλευρικούς καθρέφτες οι οποίοι έχουν αντικατασταθεί από κάμερες.

Τις προδιαγραφές της συμπληρώνει ένα σετ ελαστικών της Michelin, τα Pilot Sport Cup 2 με διάσταση 265/30 ZR20 μπροστά και 325/30 ΖΡ21 πίσω τα οποία συνδυάζονται με ζάντες μαγνησίου αλουμινίου. Εξίσου ικανό είναι και το σύστημα πέδησης τηρουμένης της γενναιόδωρης ισχύος αλλά και η ανάρτηση η οποία, πρέπει να αντεπεξέλθει και στην παραγόμενη κάθετη δύναμη των 1.000 κιλών.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο