Φωτογραφίες: Automedia

Το κορεατικό SUV ανανεώθηκε πρόσφατα και πλέον η ΚΙΑ επικεντρώνεται στην εξέλιξη της νέας γενιάς του η οποία αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της από το 2021.

Μέχρι τότε, το Sorento δοκιμάζει τις δυνατότητες του στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης έχοντας ήδη απαλλαγεί από τα πλαστικά που επιχειρούσαν να παραπλανήσουν, και δίνοντας το στίγμα της εξελικτικής σχεδίασης που θα ακολουθήσει.

Είναι σίγουρο ότι οι εξοικειωμένοι με το Sorento δεν θα δυσκολευτούν να αναγνωρίσουν τη σιλουέτα του SUV το οποίο διατηρεί τις γνώριμες αναλογίες του. Οι πιο προσεκτικοί ωστόσο, θα εντοπίσουν διαφοροποιήσεις στον σχεδιασμό της πίσω κολώνας και στη γραμμή των παραθύρων, συνδυασμός που προσδίδει επιπλέον δυναμισμό στην σιλουέτα του.

Εντελώς νέο, από σχεδιαστικής άποψης, δείχνει το πίσω τμήμα με ανασχεδιασμένη θύρα αποσκευών και εντελώς διαφορετικό κατώτερο τμήμα, ενώ τα φωτιστικά σώματα αν και προφανώς «προσωρινά» δείχνουν ριζική μεταβολή στην οριζόντια αισθητική τους καθώς μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει ότι θα ακολουθήσουν ένα πιο τετραγωνισμένο μοτίβο.

Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν οπτικά τεκμήρια από το εσωτερικό της, η νέα τέταρτη κατά σειρά γενιά του Sorento αναμένεται να επωφεληθεί από ριζική αναβάθμιση, υιοθετώντας έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγαλύτερη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment το οποίο αναμένεται να εμπλουτιστεί με νέες εφαρμογές.

Σε ό,τι αφορά την γκάμα, πλην των δεδομένων αναβαθμίσεων που θα αφορούν την ισχύ όσο και την αποδοτικότητα των συμβατικών συνόλων, δεδομένος θα πρέπει να θεωρείται η αύξηση των υβριδικών εκδόσεων παντός είδους, χωρίς να αποκλείεται, σε δεύτερο χρόνο, να υπάρξει και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.