Jaguar F-Type Cabrio 2021: Επιδόσεις από τη βάση
Η βρετανική φίρμα έχει επισημάνει ότι ένα μοντέλο σαν την F-Type θα υπάρχει για πάντα στην γκάμα της και η παρουσία του μοντέλου στην ανοιχτή εκδοχή του στην πίστα του Nurburgring, αποτελεί την επιβεβαίωση για τη συνέχιση αλλά και της βελτίωσης του μικρότερου σπορ μοντέλου της Jaguar.
Spotlight
-
Απόφοιτη Πανεπιστημίου ορκίστηκε ευχαριστώντας την… Άννα Βίσση
-
«Μόνο ΣΥΡΙΖΑ» – Αποχαιρέτισαν με καπνογόνα τον Κασσελάκη από τους Φούρνους (vid)
-
Η Μασσαλία είναι πάντα μια υπέροχη ιδέα – Μερικά ψαγμένα πράγματα για να κάνετε εκεί
-
Πάρκαρε παράνομα και ζήτησε κατανόηση λόγω… γενεθλίων – Η απάντηση της τροχαίας
Φωτογραφίες: Automedia
Mετά την εμφάνιση της coupe έκδοσης, τη σκυτάλη στα πεδία δοκιμών παίρνει η ανοιχτή παραλλαγή της F-Type η οποία ετοιμάζεται επίσης για μια σειρά σημαντικών αλλαγών οι οποίες, αυτή την φορά, θα επιφέρουν αλλαγές και στη σχεδίασή της.
Κατά το τεκμήριο του φωτογραφικού φακού, η ανοιχτή F-Type διαθέτει ένα πλήρως ανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα το οποίο αναμένεται να της προσδώσει μια πιο επιβλητική όψη. Υπό αναδιαμόρφωση τελούν και τα κατώτερα πλευρικά τμήματα ενώ διαφορές εντοπίζονται και στο πίσω τμήμα με νέα φωτιστικά σώματα και βελτιώσεις που αποσκοπούν στη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής.
Ακόμα σημαντικότερες αλλαγές θα πραγματοποιηθούν στο εσωτερικό της με οδηγό την προσφάτως ανανεωμένη XE αλλά και την ηλεκτρική i-Pace. H F-Type θα διαθέτει ένα νέο σύστημα infotainment με οθόνη 10,2 ιντσών την οποία θα συνοδεύει μια ακόμα οθόνη, τοποθετημένη χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα φιλοξενώντας τα χειριστήρια για τον κλιματισμό. Την εικόνα θα συμπληρώσει ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Στην αθέατη πλευρά της θα εξακολουθεί να βρίσκεται η πλατφόρμα αλουμινίου που φιλοξενεί και την τρέχουσα γενιά της αν και δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι αναβαθμίσεις στο σύστημα πέδησης, στην ανάρτηση και στα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά συστήματα που τα υποστηρίζουν.
Πιο εκτεταμένες αναμένεται να είναι οι αλλαγές στην γκάμα κινητήρων όπου αναμένεται να συμπεριληφθεί ο νέος turbo 3,0 λίτρων των JLR που συνδυάζεται με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt προς όφελος της ισχύος όσο και της αποδοτικότητας.
Στο πλαίσιο των ολοένα αυστηρότερων προδιαγραφών εκπομπών ρύπων αλλά και της επικείμενης διακοπής της λειτουργίας του εργοστασίου της Ford όπου και κατασκευάζεται, ο V8 των 5,0 λίτρων δεν αναμένεται να αποτελέσει μέρος της γκάμας της νέας F-Type. Προς αντικατάστασή του η Jaguar αναμένεται να αξιοποιήσει έναν V8 με χωρητικότητα 4,4 λίτρων o οποίος σύμφωνα με πληροφορίες θα προέλθει από το οπλοστάσιο της BMW.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας στην ισχυρότερη διαμόρφωσή του, δηλαδή στα σπλάχνα της έκδοσης BMW M8 Competition, φτάνει έως και τους 625 ίππους, κάτι που σημαίνει ότι αν ευοδωθεί το συγκεκριμένο σενάριο, η ισχυρότερη έκδοση της F-Type θα είναι κατά 50 ίππους ισχυρότερη από την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της.
Mε δεδομένη ότι το βρετανικό sportscar εντοπίζεται για πρώτη φορά από το φωτογραφικό φακό, η έλευση του δεν αναμένεται πριν το 2020 με την coupe έκδοση να προηγείται και την cabrio να ακολουθεί το 2021.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις