Φωτογραφίες: Automedia

Η ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας επιστρέφει στα πεδία δοκιμών και στο κλείστρο του φωτογραφικού φακού, προσφέροντας μια ακόμα γεύση από τις αλλαγές που πρόκειται να υιοθετήσει, τόσο η πεντάθυρη όσο και η πρακτικότερη Sports Tourer έκδοσή του, στο πλαίσιο της επικείμενης ανανέωσής τους.

Κατά τα φαινόμενα η ανανέωση του Insignia θα του εξασφαλίσει μια ανασχεδιασμένη γρίλια, νέα φωτιστικά σώματα και αν η πρόσφατη ανανέωση του Astra είναι ενδεικτική των προθέσεων της Opel, αμφότερες οι εκδόσεις του γερμανικού μοντέλου θα εστιάσουν σε βελτιώσεις που αποσκοπούν στην αεροδυναμική τους, με στόχο την μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας.

Ωστόσο, το μεγαλύτερο ερώτημα που προκύπτει στην προκειμένη περίπτωση, είναι η ταυτότητα των κινητήρων που φιλοξενούν στα σπλάχνα τους, καθώς με δεδομένη τη διάσταση των τροχών αλλά και τις χαρακτηριστικές δαγκάνες Brembo πίσω από αυτούς, προφανώς πρόκειται για τις κορυφαίες και ισχυρότερες GSi εκδόσεις του γερμανικού μοντέλου.

Με οδηγό το προσφάτως ανανεωμένο Astra, οι ανανεωμένες GSi εκδόσεις του Insignia δεν αποκλείεται να καταφύγουν σε κινητήρια σύνολα του ομίλου PSA όπου ανήκει η Opel, με επικρατέστερους υποψήφιους τον κινητήρα βενζίνης PureTech των 1,6 λίτρων και το δίλιτρο μοτέρ πετρελαίου BlueHDi, τα οποία εκτός από την ισχύ αναμένεται να τους εξασφαλίσουν και αυξημένη αποδοτικότητα.

Κάτι ανάλογο άλλωστε αναμένεται να συμβεί και με τις ανανεωμένες μικρότερης ισχύος εκδόσεις του Opel Insignia που θα υιοθετήσουν κινητήρες από το οπλοστάσιο του γαλλικού ομίλου προς όφελος των επιδόσεών τους σε όρους περιβαλλοντικούς και εκπομπών ρύπων.