Hyundai i30 N 2020: Οπτική αναβάθμιση
Η κορεατική φίρμα δοκιμάζει σειρά επιπλέον εξοπλιστικών επιλογών για την κορυφαία έκδοση επιδόσεων του μικρομεσαίου μοντέλου τα οποία θα είναι διαθέσιμα τόσο για τους μελλοντικούς όσο και για τους ήδη ιδιοκτήτες του i30N, στοχεύοντας σε ένα ακόμα πιο σκληροπυρηνικό προφίλ.
Spotlight
- Ξεκίνησαν οι αποχές των μαθητών εξαιτίας των συγχωνεύσεων τμημάτων στα σχολεία
- Ξανανοίγει για χάρη της Microsoft το εργοστάσιο του χειρότερου πυρηνικού ατυχήματος στην αμερικανική ιστορία
- Εγκλωβισμένοι στα πατρικά τους οι νέοι – «Θηλιά» το υψηλό κόστος ζωής και τα υψηλά ενοίκια
- Στη Βουλή η αποκάλυψη του in για τους ελαιοπαραγωγούς – Η ερώτηση Χαρίτση και η απάντηση Τσιάρα
Φωτογραφίες: Automedia
Οι ιδιοκτήτες του i30N θα έχουν σύντομα τη δυνατότητα να αναβαθμίσουν περαιτέρω τα αυτοκίνητά τους με σειρά επιπλέον αεροδυναμικών βοηθημάτων και αξεσουάρ, τα οποία ήδη δοκιμάζονται με «όχημα» το συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο που επί της ουσίας, αποτελεί την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου «Ν Option» το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού το φθινόπωρο του 2018.
Όπως και το πρωτότυπο N Option, το καμουφλαρισμένο i30 N αφήνει να διαφανεί ένα αιχμηρότερο bodykit, όπου ξεχωρίζουν το πιο επιθετικό splitter μπροστά, τα διαφορετικά κατώτερα πλευρικά τμήματα και οι ελαφρού κράματος τροχοί με τις χαρακτηριστικές δεκάκτινες ζάντες. Από την εξίσωση της έκδοσης παραγωγής λείπουν η διόλου διακριτική αεροτομή του πρωτοτύπου, οι τετραγωνισμένες απολήξεις της εξάτμισης και η εισαγωγή αέρα στο καπό που κοσμούσαν το N Option -αν και πάντα υπάρχουν περιθώρια περαιτέρω βελτίωσης.
Επίσης με δεδομένο ότι το σπορ έμπνευσης πρωτότυπο προσέφερε και αναβαθμίσεις για το εσωτερικό του, αυτές αναμένεται να μεταφερθούν ως επιλογές και στην έκδοση παραγωγής. Ο λόγος για σπορ καθίσματα με δερμάτινες επενδύσεις, σπορ πεντάλ αλουμινίου, λεπτομέρειες από ανθρακόνημα στους αεραγωγούς, στο εσωτερικό των θυρών και στο ταμπλό, δέρμα για το τιμόνι, τον επιλογέα ταχυτήτων, το υποβραχιόνιο καθώς και τις απαραίτητες κόκκινες ραφές να προσφέρουν μια σπορ αντίθεση.
Σύμφωνα με τις συστάσεις οι παραπάνω διαφοροποιήσεις και χαρακτηριστικά, περίπου 25 τον αριθμό, θα είναι διαθέσιμα τόσο για όσους αποκτήσουν το i30 N στο μέλλον, όσο και ως aftermarket επιλογές όσων έχουν ήδη στην κατοχή τους το hot-hatch της Hyundai.
Υπενθυμίζεται ότι το i30 N εξοπλίζεται με turbo κινητήρα 2,0 λίτρων σε δύο διαμορφώσεις 250 και 275 ίππων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις