Aν και η πρεμιέρα της νέας γενιάς του Renault Captur έχει προγραμματιστεί για αργότερα μέσα στην χρονιά, μια εικόνα του -αν και ομολογουμένως εξαιρετικά χαμηλής ανάλυσης- δίνει μια πρώιμη γεύση για την σχεδιαστική της μετεξέλιξη αλλά και αποτελεί μια ευκαιρία αποκωδικοποίησης των χαρακτηριστικών του στα οποία δεδομένα θα συμπεριληφθεί και ένα plug-in υβριδικό σύνολο.

Σε ό,τι αφορά την εξωτερική του εικόνα, είναι σαφές ότι το νέο Captur θα ακολουθήσει την εξελικτική οδό σε ό,τι αφορά την αισθητική του διατηρώντας παράλληλα τις γνώριμες αναλογίες του, υπακούοντας στην ίδια σχεδιαστική λογική με το νέο Clio και σε ό,τι αφορά τις λεπτομέρειες, όπως αφήνει να εννοηθεί η εικόνα της όψης του.

Υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό σημαντικότερες αλλαγές προδιαγράφονται στο εσωτερικό όπου το Captur θα υιοθετήσει την κάθετη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό για τις λειτουργίες του infotainment και η οποία θα συμπαρασύρει, το σύνολο της σχεδίασης ενώ ιδιαίτερη έμφαση αναμένεται στην επιλογή και στην ποιότητα των υλικών.

Εκτός από τις ορατές αλλαγές, η μετάβαση του Captur σε μια νέα αρχιτεκτονική με την ονομασία Alliance B, αναμένεται να έχει και απτά οφέλη σε επίπεδο ευρυχωρίας  συνεπικουρούμενης της οριακής αύξησης των διαστάσεων του γαλλικού SUV.

Εξίσου σημαντικές θα είναι οι αλλαγές που θα συντελεστούν στην γκάμα του η οποία θα περιλαμβάνει και ένα plug-in υβριδικό σύνολο το οποίο στο λεξιλόγιο της Renault φέρει την ονομασία E-Tech Plug-in και το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις θα επιτρέπει ποσοστό 80% των αστικών μετακινήσεων να γίνεται αποκλειστικά με την χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Το plug-in υβριδικό σύνολο θα συνδυάζει την λειτουργία ενός κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο θα τροφοδοτείται από μπαταρίες 9,8 kWh. Το ηλεκτρικό μοτέρ θα μπορεί είτε να λειτουργεί επικουρικά στον βενζινοκινητήρα προσφέροντας επιπλέον ισχύ όταν απαιτείται, είτε συνδυαστικά μειώνοντας τις απαιτήσεις κατανάλωσης. Επίσης θα μπορεί να κινεί κατ’ αποκλειστικότητα το γαλλικό SUV για περίπου 50 χλμ.

Οι μπαταρίες θα επαναφορτίζονται είτε μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας από την επιβράδυνση είτε μέσω επαναφόρτισης σε πρίζα.

Πλην της plug-in υβριδικής έκδοσης, το Captur θα εντάξει στην γκάμα του τον βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων που ήδη προσφέρεται στο ανανεωμένo Kadjar και έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Mercedes-Benz.

Πλην των νέων συνόλων το Captur θα εντάξει στα εξοπλιστικά του χαρακτηριστικά και μια βελτιωμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας, υποβοήθησης και άνεσης οι οποίες θα του εξασφαλίζουν και δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα έλευσής του η πρεμιέρα της νέας γενιάς του Captur αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στην προσεχή έκθεση της Φρανκφούρτης ενώ αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία από τις αρχές του 2020.