Το μικρομεσαίο μοντέλο της Audi συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης, αυτήν την φορά σε υψηλό υψόμετρο και συγκεκριμένα στις καλυμμένες ακόμα με χιόνι κορυφές των Άλπεων όπου δοκιμάζει τις αντοχές του κινητήρα στην αραιή από οξυγόνο ατμόσφαιρα αλλά και του συστήματος πέδησης στις φιδογυριστές στροφές και τις καταβάσεις των ορεινών διαδρομών.

Το καμουφλάζ εξακολουθεί να καλύπτει το σύνολο των επιφανειών του ανανεωμένου A3 Sportback το οποίο σε κάθε περίπτωση δείχνει να ενσωματώνει μια νέα γρίλια με μεγαλύτερο πλάτος και μικρότερο ύψος στα πρότυπα των νεότερων μοντέλων της Audi. Παράλληλα, μειωμένο δείχνει το μέγεθος των εισαγωγών αέρα ενώ και τα φωτιστικά σώματα παραλλάζουν τη σχεδίασή τους προς όφελος μιας πιο ξεκάθαρης και αρμονικής αισθητικής στην όψη του A3.

Στο εσωτερικό αναμένονται στοχευμένες παρεμβάσεις οι οποίες θα είναι πιο ορατές στις ακριβότερες εξοπλιστικές εκδόσεις με κυρίαρχη την παρουσία μιας μεγαλύτερης κεντρικής οθόνης αφής σε συνδυασμό με ψηφιακό πίνακα οργάνων, αμφότερα με περισσότερες εφαρμογές και επιλογές παραμετροποίησης. Παράλληλα, αναμένεται να υπάρξει διαφοροποίηση στα μοτίβα των αεραγωγών και σε άλλα μέρη της σχεδίασης προς όφελος μιας σαφώς ανανεωμένης εικόνας.

Επί του παρόντος δεν υπάρχουν σαφείς πληροφορίες για την γκάμα κινητήρων οι οποίοι σε κάθε περίπτωση θα προσφέρουν περισσότερη αποδοτικότητα ενώ κάθε άλλο παρά εντύπωση θα πρέπει να προκαλέσει, η Audi να επιλέξει να εισαγάγει κάποιου είδους ηλεκτρικής τεχνολογίας που θα λειτουργεί επικουρικά στους πετρελαιοκινητήρες των TDI εκδόσεων.