H γαλλική φίρμα προχώρησε σε μια εις βάθους ανανέωση του Koleos το οποίο πλην των σχεδιαστικών αλλαγών και των εξοπλιστικών αναβαθμίσεων αποκτά πρόσβαση και σε δύο νέους πετρελαιοκινητήρες.

Ξεκινώντας από τις αισθητικού περιεχομένου αλλαγές, το Koleos υιοθετεί μια μετριοπαθώς ανανεωμένη όψη με κυρίαρχη τη νέα γρίλια και τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Το γαλλικό SUV διαθέτει επίσης ανασχεδιασμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα και ξαναγραμμένο πίσω προφυλακτήρα ο οποίος συμπληρώνεται από έναν πιο αιχμηρό αεροδυναμικό διαχύτη. Οι δυνητικοί αγοραστές του θα μπορούν επίσης να επιλέξουν νέες δίχρωμες ζάντες ενώ εμπλουτισμένη είναι και η χρωματική παλέτα όπου προστίθεται μια νέα απόχρωση με την ονομασία Vintage Red.

Aντιστοίχως, στο εσωτερικό η Renault έχει φροντίσει πέρα από τις νέες προσθήκες για τις επενδύσεις να αναβαθμίσει περαιτέρω την ποιότητα των υλικών ενώ το πίσω κάθισμα προσφέρει τη δυνατότητα ανάκλισης σε δύο θέσεις από το βασικό επίπεδο εξοπλισμού. Το infotainment το οποίο προσφέρεται με οθόνη 7,0 ή 8,7 ιντσών επωφελείται από αναβαθμισμένο λογισμικό το οποίο, μεταξύ άλλων, επιτρέπει την προβολή της εφαρμογής Apple CarPlay σε πλήρη οθόνη.

Πλην των παραπάνω, το Koleos εντάσσει στην γκάμα του δύο νέους κινητήρες. Πρόκειται για τετρακύλινδρο diesel με χωρητικότητα 1,8 λίτρων με απόδοση 150 ίππων και 340 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς. Η συγκεκριμένη έκδοση υπόσχεται μέση κατανάλωση καυσίμου 5,4 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 143 γρ./χλμ.

Ο δεύτερος και ισχυρότερος νέος κινητήρας είναι ο δίλιτρος diesel με απόδοση 190 ίππους και 380 Nm ο οποίος συνδυάζεται ως standard με το αυτόματο κιβώτιο X-Tronic και τετρακίνηση. Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα για τη συγκεκριμένη έκδοση διαμορφώνονται σε 150 γρ./χλμ.

Αναβαθμισμένη και με νέες προσθήκες είναι και η δέσμη συστημάτων ασφάλειας,  υποβοήθησης και άνεσης όπου εντάσσονται, αυτόματα ρυθμιζόμενα φωτιστικά σώματα, σύστημα διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, επιτήρησης τυφλών σημείων, αναγνώριση οδικής σήμανσης, ρυθμιζόμενο cruise control και σύστημα ανίχνευσης κόπωσης.

Παράλληλα, αναλόγως την έκδοση, το γαλλικό SUV επωφελείται από σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, κάμερα οπισθοπορείας,  ατμοσφαιρικό φωτισμό και διζωνικό κλιματισμό ενώ για την κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Initiale Paris, η Renault έχει επιφυλάξει και ορισμένα premium εξοπλιστικά στοιχεία μεταξύ των οποίων ηχοσύστημα Bose.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, οι παραγγελίες για την ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να ξεκινήσουν από τον Ιούλιο και οι πρώτες παραδόσεις υπολογίζονται από τον Οκτώβριο αφού το γαλλικό μοντέλο δώσει το παρών στην έκθεση της Φρανκφούρτης όπου αναμένεται να πραγματοποιήσει την εκθεσιακή του πρεμιέρα.