Η ιταλική φίρμα δείχνει να έχει πάρει μια άλλου είδους φόρα μετά την Urus,  φλερτάροντας ολοένα και πιο έντονα με την ιδέα των off-road τα οποία στο δικό της λεξιλόγιο ή μάλλον φαντασιακό, δεν χρειάζεται να  συνάδουν απαραιτήτως με τα χαρακτηριστικά ενός τυπικού SUV.

Κάπως έτσι προέκυψε η ιδέα της πρωτότυπης Huracan Sterrato, ενός one-off concept το οποίο γεννήθηκε υπό το σκεπτικό μιας off-road παραλλαγής της μικρότερης Lamborghini.

Έτσι, οι σχεδιαστές της ιταλικής φίρμας, πρόσθεσαν στην Huracan Εvo όπου και βασίζεται το νέο concept car, διογκωμένους θόλους μια αναβαθμισμένη ανάρτηση που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος, επιπλέον φωτιστικά σώματα για διαδρομές εκτός πεπατημένης, δίνοντας μια πολύ διαφορετική σημασία στην συνεκφορά  “coupe-SUV”.

Σύμφωνα με τις συστάσεις η Huracan Sterrato αξιοποιεί τον γνώριμο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 5,2 λίτρων που εφοδιάζει την Evo αποδίδοντας 640 ίππους ενώ στα χαρακτηριστικά της συμπεριλαμβάνεται και η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου της Lamborghini, Dinamica Veicolo Integrata (LDVI) η οποία παραμετροποιεί προγνωστικά τις πάμπολλες ρυθμίσεις του αυτοκινήτου που διαθέτει, τετρακίνηση, τετραδιεύθυνση και σύστημα διαχείρισης ροπής με γνώμονα τη βέλτιστη επιτάχυνση και πρόσφυση, αναλόγως με τις συνθήκες.

Όπως η σημειώνει η ιταλική φίρμα, στην προκειμένη περίπτωση η χαρτογράφηση της μονάδας ελέγχου έχει διαφοροποιηθεί προκειμένου να εξυπηρετεί τις νέες off-road ανάγκες τις οποίες φιλοδοξεί να καλύψει η Sterrato.

Πλην της νέας ανάρτησης η οποία αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά επιπλέον 4,7 εκατοστά, οι σχεδιαστές έχουν αυξήσει και τα μετατρόχια που προσθέτουν 3,0 επιπλέον εκατοστά στο μήκος τους, ενώ όπως κάθε off-road όχημα που σέβεται τον εαυτό του η Sterrato διαθέτει προστατευτικές ποδιές από αλουμίνιο στο κάτω μέρος καθώς και προστατευτικά από συνθετική ρητίνη και ανθρακόνημα σε κρίσιμα σημεία του αμαξώματος.

Στο εσωτερικό, αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν οπτικά τεκμήρια, η Lamborghini αναφέρει ότι έχει φροντίσει να εφοδιάσει την Sterrato με κλωβό ασφαλείας από τιτάνιο, ζώνες στήριξης τεσσάρων σημείων, πάτωμα από αλουμίνιο και ένα σετ νέων σπορ ανθρακονημάτινων καθισμάτων διπλού κελύφους συμπληρώνοντας την πολεμική εικόνα.

Η Huracan Sterrato, χαρακτηρίζεται αυστηρά ως πρωτότυπο χωρίς καμία προοπτική παραγωγής, ωστόσο, κανένας δεν μπορεί να λησμονήσει τις κατά καιρούς συμμετοχές των Ιταλών σε αγώνες ράλι ανά τον κόσμο, την LM002 αλλά και την απτή πραγματικότητα της Urus.