Γιατί ο Σπίρτζης σήκωσε την μπάρα στα διόδια Αφιδνών
Το κόστος για το Δημόσιο εξαιτίας της αναστολής πληρωμής για τους κατοίκους Ωρωπού και Βαρνάβα ανέρχεται ετησίως σε 10-12 εκατ. ευρώ – Τι θα γίνει με τα ηλεκτρονικά διόδια και τις συμβάσεις
Spotlight
-
ΣΥΡΙΖΑ: Υπό κατάρρευση το ΕΣΥ – Με προοδευτική αντεπίθεση να βάλουμε φραγμό στη διάλυση της δημόσιας Υγείας
-
7 κινήσεις κατά της αϋπνίας
-
Σοκ με μητέρα 2 παιδιών: Της έκοψαν τα φρένα για να τη σκοτώσουν - Πώς κατάφερε να σταματήσει το αυτοκίνητο
-
Κλειστοί δρόμοι στην Αθήνα το Σάββατο για την Ολυμπιακή Φλόγα
Απαλλαγές από τα διόδια με άρωμα προεκλογικό και τον λογαριασμό στους φορολογουμένους στέλνει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, στην αναμονή ως το 2022 για το ηλεκτρονικό σύστημα αναλογικής χρέωσης.
Την ίδια στιγμή το χαρτί της «διπλής» επέκτασης των συμβάσεων παραχώρησης που θα φέρει μείωση των διοδίων τελών για όλους, αν και βρίσκεται στο τραπέζι ως χρυσή ευκαιρία και για τους κατασκευαστές, χρειάζεται χρόνο και λεπτές ισορροπίες.
Η δωρεάν διέλευση με πομποδέκτη από τα διόδια Αφιδνών για τους κατοίκους του Δήμου Ωρωπού και της Κοινότητας Βαρνάβα δεν είναι η πρώτη στην εκλογική περιφέρεια του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη.
Το κόστος που έχει αναλάβει το Δημόσιο για την αναστολή πληρωμής διοδίων σε Αγιο Στέφανο και Βαρυμπόμπη ανέρχεται ετησίως σε 10-12 εκατ. ευρώ.
Το «Βήμα της Κυριακής» αναλύει:
Πότε αναμένεται ο πρώτος λογαριασμός για τη νέα απαλλαγή
Τι θα γίνει με τα ηλεκτρονικά διόδια και τις συμβάσεις
Ποιες οι ενστάσεις των παραχωρησιούχων
Το κρίσιμο ζήτημα του ποιος θα εισπράττει τα διόδια τέλη
Στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων το ύψος της χρέωσης
Ο ρόλος των τραπεζών
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις