Φωτογραφίες: Automedia

Toν περασμένο Απρίλιο εντοπίστηκε από το φωτογραφικό μια ελαφρώς καμουφλαρισμένη εκδοχή της hatchback έκδοσης του ανανεωμένου Astra η οποία πλέον δίνει τη σκυτάλη στην πρακτικότερη έκδοση αμαξώματός του που καταλαμβάνει τα πεδία δοκιμών, επιβεβαιώνοντας, από τα τμήματα που καλύπτονται ακόμα από καμουφλάζ, ότι οι σχεδιαστικές αλλαγές θα επικεντρωθούν κυρίως στο μπροστινό τμήμα του μοντέλου.

Το νέο Astra δείχνει να υιοθετεί μια αρκετά διαφορετική γρίλια με διαφορετικό μοτίβο ενώ ανασχεδιασμένο δείχνει και το χαμηλότερο τμήμα. Τη γρίλια πλαισιώνουν νέα φωτιστικά σώματα τα οποία στην προκειμένη περίπτωση αξιοποιούν στοιχεία αλογόνου αν και οι ακριβότερες εκδόσεις θεωρείται βέβαιο ότι θα επωφεληθούν από LED.

Στο πίσω τμήμα δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις ωστόσο αυτό πρόκειται να αλλάξει στο μέλλον. Το μόνο ενδιαφέρον στοιχείο που εντοπίζει κανείς είναι τα διακριτικά EcoTec D τα οποία υποδηλώνουν σαφώς ότι πρόκειται για πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες, η ανανεωμένη εκδοχή τoυ Astra να αξιοποιήσει κινητήρες του ομίλου PSA όπου πλέον ανήκει η Opel.

Aν επαληθευτεί το συγκεκριμένο σενάριο, το πρωτότυπο Astra πρέπει να εξοπλίζεται με τον BlueHDi των 1,5 λίτρων από την γκάμα του 508, ο οποίος θα ήταν ιδανικός να αντικαταστήσει τα diesel μοτέρ των 1,6 λίτρων με τα οποία εφοδιάζεται το γερμανικό μοντέλο στην σημερινή εκδοχή του.

Κάτι ανάλογο αναμένεται να συμβεί και με τους κινητήρες βενζίνης ενώ, δεν θα προκαλούσε εντύπωση το ανανεωμένο Astra να “φιλτράρει” και άλλου είδους τεχνολογίες από το οπλοστάσιο του ομίλου PSA.