Φωτογραφίες: Automedia

Μετά από αρκετό καιρό σχετικής φημολογίας, η Hyundai επιβεβαιώνει την προσθήκη μιας σπορ προδιαγραφών έκδοσης στην γκάμα του i20, δοκιμάζοντάς το ήδη στα πέριξ του ευρωπαϊκού της κέντρου εξέλιξης στο Nurburgring.

Βασισμένο στην ανανεωμένη εκδοχή του κορεατικού supermini που έκανε την εμφάνισή της σχετικά πρόσφατα, το i20 N διαθέτει ορισμένες διαφοροποιήσεις οι οποίες και τελικά προδίδουν την ταυτότητα ως της κορυφαίας έκδοσής του.

Στα χαρακτηριστικότερα στοιχεία του συγκαταλέγονται ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας του ο οποίος αφήνει χώρο για τη διπλή απόληξη της εξάτμισης ενώ οι πιο παρατηρητικοί θα διαπιστώσουν και την μικρότερη απόσταση από το έδαφος, αδιάψευστο σημάδι μιας διαφορετικής, πιο σφιχτής ανάρτησης η οποία θα κληθεί να στοιχειοθετήσει, μεταξύ άλλων, τη δυναμικότερη οδική συμπεριφορά του hot supermini.

Παράλληλα, πίσω από τις ζάντες, διακρίνεται ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται από μεγαλύτερες δαγκάνες κόκκινου χρώματος. Επιπλέον, το κορεατικό supermini δείχνει να διαθέτει ελαφρώς μεγαλύτερους θόλους τόσο μπροστά όσο και πίσω οι οποίοι δεν αποκλείεται να κρύβουν αυξημένα μετατρόχια.

Δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι πέρα από τις παραπάνω διαφοροποιήσεις, το κορεατικό supermini θα φροντίσει να υπογραμμίσει τον πιο επιθετικό του χαρακτήρα με μια σειρά επιπλέον αισθητικών στοιχείων στα πρότυπα του i30 N.

Ανεξαρτήτως αισθητικής και σε ό,τι αφορά το προκείμενο, δηλαδή τον κινητήρα που θα αναλάβει να εξοπλίσει την hot έκδοση του κορεατικού supermini, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα αξιοποιήσει το μοτέρ T-GDI του 1,6 λίτρου ο οποίος ήδη εφοδιάζει τα Kona Tucson αποδίδοντας 177 ίππους ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση δεν αποκλείεται να χρησιμοποιηθεί στην αναβαθμισμένη εκδοχή του με ισχύ 204 ίππων.

Σε ό,τι αφορά την έλευσή της νέας έκδοσης που θα τεθεί επικεφαλής στην γκάμα του i20, αναμένεται πριν το τέλος της χρονιάς.