Φωτογραφίες: Automedia


Την τελευταία φορά που ο φωτογραφικός φακός εντόπισε την C-Class ήταν με φόντο τα χιονισμένα τοπία του σκανδιναβικού βορρά όπου πραγματοποιούσε χειμερινές δοκιμές εξέλιξης. Πλέον την παγωμένη ατμόσφαιρα της Σουηδίας έχει υποκαταστήσει το εξίσου γνώριμο τοπίο του Nurburgring και αυτή είναι η μοναδική διαφοροποίηση ως προς την εικόνα της C-Class σε σχέση με την προηγούμενη εμφάνισή της ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου, καθώς οι μηχανικοί της Mercedes-Benz αποδεικνύονται ιδιαιτέρως αποτελεσματικοί ως προς το να κρατήσουν μυστικά, τα μυστικά της νέας γενιάς του διαχρονικού best-seller της Mercedes-Benz.

Παρόλο που το καμουφλάζ αρνείται να υποχωρήσει από τις επιφάνειές της, είναι σαφές ότι η σιλουέτα της τετράθυρης C-Class δεν πρόκειται να αλλάξει σημαντικά ενώ το ίδιο αναμένεται να συμβεί και με τις διαστάσεις της για τις οποίες επίσης δεν προβλέπονται διαφοροποιήσεις. Σε κάθε περίπτωση, η εξέλιξη στην σχεδίασή της αναμένεται να έχει σημαντική επίδραση σε επίπεδο αεροδυναμικής καθώς οι σχεδιαστές της γερμανικής φίρμας επιδιώκουν την περαιτέρω μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή ο οποίος σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες θα περιοριστεί σε 0.25.

Στην αθέατη πλευρά της αναμένεται να βρεθεί η νέα αρχιτεκτονική MRA2 η οποία θα αποτελείται από ακόμα περισσότερο αλουμίνιο με αποτέλεσμα η C-Class να είναι ακόμα ελαφρύτερη από την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της κάτι που θα έχει επίσης επίδραση τόσο στις περγαμηνές αποδοτικότητας όσο και στα οδικά της χαρακτηριστικά.

Ριζική αναμένεται η σχεδίαση του εσωτερικού όπου, για να αντιληφθεί κανείς τις αλλαγές που ετοιμάζει η C-Class θα πρέπει να έχει κατά νου τη διαφοροποίηση ανάμεσα στην προηγούμενη και την τρέχουσα γενιά της A-Class. Πλην της δεδομένης παρουσίας μιας ακόμα πιο εξελιγμένης εκδοχής του MBUX με το δίδυμο των οθονών, τις πολλαπλές δυνατότητες επιλογών και χειρισμού, η νέα C-Class θα εξελίξει σημαντικά και τις ικανότητες της σε επίπεδο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης, αποκτώντας ενισχυμένες δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης.

Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά στοιχεία για τους κινητήρες που θα πλαισιώσουν την γκάμα της νέας C-Class η οποία ωστόσο δεδομένα θα επωφεληθεί από νέας γενιάς τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα μηχανικά σύνολα αλλά και εκδόσεις με ήπια υβριδική τεχνολογία EQ Boost. Eξίσου δεδομένα- στις επιλογές της θα συμπεριληφθούν επίσης plug-in υβριδική έκδοση αλλά και εκδόσεις επιδόσεων με την υπογραφή της AMG.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα άφιξής της, αν και δεν έχει ακόμα προσδιοριστεί επισήμως, η πρεμιέρα της αναμένεται να πραγματοποιηθεί το 2020 ξεκινώντας, ως συνήθως, από την τετράθυρη έκδοση.