Φωτογραφίες: Αutomedia

Έχοντας αποκαλύψει τις coupe και cabrio εκδοχές της νέας γενιάς του εμβληματικού της sportscar, η Porsche, πιστή στις παραδόσεις της, εξελίσσει την επόμενη παραλλαγή αμαξώματος της 911 η οποία, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες θα υιοθετήσει μια ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή η οποία θα συνδυάζεται με ένα επίσης ηλεκτρικά κινούμενο πίσω παρμπρίζ που, στην νέα ενσάρκωση της έκδοσης Targa, θα μιμηθεί σχεδιαστικά την οροφή της αρχέτυπης ομώνυμης έκδοσης του 1967.

Με δεδομένη την τεχνολογική συνάφεια της Targa με τις ήδη γνωστές εκδοχές της 911 με την κωδική ονομασία 992, η έκδοση αναμένεται να επωφεληθεί για πρώτη φορά στην ιστορία της από σύστημα τετραδιεύθυνσης, αντίστοιχο της 992 Carrera S.

Υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό, την 911 Targa αναμένεται να εξοπλίζει ο ήδη γνωστός flat-six κινητήρας των 3,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 450 ίππους και 530 Nm ροπής σε συνδυασμό με το PDK αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, δεν αναμένεται να υπάρξουν διαφοροποιήσεις από τις γνώριμες εκδοχές της νέας γενιάς της 911 με το sprint από 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί περίπου 3,7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα θα διαμορφωθεί σε 305 χλμ./ώρα.

Τις προδιαγραφές της 911 Targa θα συμπληρώσει μια ευρεία γκάμα προαιρετικών επιλογών μεταξύ των οποίων, συμπεριλαμβανόμενης μιας σπορ εξάτμισης, του παραπάνω συστήματος τετραδιεύθυνσης, κεραμικά δισκόφρενα, φωτιστικά σώματα LED Matrix και φυσικά το πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono. Στην περίπτωση της νέας 911 το συγκεκριμένο πακέτο εξοπλισμού προσθέτει στο παλμαρέ του εμβληματικού sportscar, ενεργή βάση στήριξης για τον κινητήρα, σύστημα launch control, χρονόμετρο, ενώ αυξάνει και τα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης.

Επί του παρόντος η Porsche δεν έχει ανακοινώσει το ακριβές χρονοδιάγραμμα για την 911 Targa ωστόσο κάθε άλλο παρά θα αποτελέσει έκπληξη να τη δούμε στο περίπτερο της φίρμας στην έκθεση της Φρανκφούρτης το προσεχές φθινόπωρο, όπου, σε κάθε περίπτωση, το επίκεντρο αναμένεται να είναι η ηλεκτροκίνητη Taycan.