H γερμανική φίρμα συστήνει από την Κίνα, και την επικείμενη έκθεση της Σαγκάης, το νέο πρωτότυπο SUV μέλος της, εξίσου νεοσύστατης, ηλεκτρικής της γκάμας με τα διακριτικά I.D.

Το I.D. Crozz συνδυάζει την γνώριμη αισθητική που έχουμε δει και στα υπόλοιπα ηλεκτρικά πρωτότυπα της σειράς των I.D. με τις χαρακτηριστικές αναλογίες ενός επιβλητικού SUV το οποίο υπόσχεται σαφή χωροταξικά πλεονεκτήματα, στοιχείο που αποτυπώνεται και στην επταθέσια διάταξή του.

Στην αθέατη πλευρά του βρίσκεται η νέα ευέλικτη ηλεκτρική πλατφόρμα των Γερμανών, με την ονομασία MEB η οποία έχει σχεδιαστεί εξαρχής με κριτήριο την ηλεκτροκίνηση και στην προκειμένη περίπτωση γίνεται εφαλτήριο για ένα μεγάλο SUV, ή ακριβέστερα το μεγαλύτερο που έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής η VW με αφετηρία τη συγκεκριμένη αρχιτεκτονική.|

Πλην της ευρυχωρίας του, το I.D. Crozz, αποδεικνύεται εξίσου γενναιόδωρο και σε ό,τι αφορά τη διαθέσιμη τεχνολογία η οποία του εξασφαλίζει τη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης.

Με δεδομένη αυτή του την ικανότητα το ταμπλό φιλοξενεί δύο ευμεγέθεις οθόνες τις οποίες οι επιβαίνοντες μπορούν να αξιοποιήσουν τόσο για την πληροφόρησή τους σε σχέση με την τυπική λειτουργικότητα ενός μέσου μετακίνησης όσο και για την ψυχαγωγία τους.

Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο σύμφωνα με τις συστάσεις το I.D. Roomz εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ –ένα για κάθε άξονα- τα οποία του εξασφαλίζουν συνδυαστική σιχύ 302 ίππων και τετρακίνηση. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 6,6 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 180 χλμ./ώρα.

Τα μοτέρ τροφοδοτούνται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 82 kWh οι οποίες σύμφωνα με τις συστάσεις εγγυώνται αυτονομία βάσει του ευρωπαϊκού πρωτοκόλλου WLTP ή 475 χλ, βάσει του πρωτοκόλλου που ισχύει στην Κίνα.

Όπως ισχύει και για τα υπόλοιπα πρωτότυπα μοντέλα της σειράς ID, από το I.D. Crozz θα προκύψει μια αντίστοιχη έκδοση παραγωγής η οποία θα διατεθεί σε παγκόσμιο επίπεδο κάτι που αναμένεται να συμβεί μετά το 2020.