Ο οίκος Gucci εγκαινίασε, με αφορμή την Εβδομάδα Ντιζάιν του Μιλάνου, μια προσωρινή διώροφη μπουτίκ στην πρωτεύουσα του Πιεμόντε, στην οποία παρουσιάζονται οι τελευταίες δημιουργίες του ιταλικού οίκου μόδας σε οικιακά σκεύη.

Ο Αλεσάντρο Μικέλε, ο διευθυντής δημιουργικού του οίκου Gucci, φαντάστηκε την μπουτίκ ως ένα Gucci διαμέρισμα.

Τα εκθέματα, όπως αναφέρει το ΑΠΕ παρουσιάζονται σε σενάρια της πραγματικής ζωής, με lounge χώρο, σαλόνι και τραπεζαρία.

Για να επιτύχει το τέλειο φόντο, ο Μικέλε ζήτησε να βελτιώσουν τα αρχικά αρχιτεκτονικά στοιχεία: το μαρμάρινο τζάκι, τις πόρτες, το ταβάνι, μεταξύ άλλων.

Η κολεξιόν Gucci Decor πρωτοπαρουσιάστηκε το 2017, για να υπογραμμίσει την αφοσίωση του οίκου στις υψηλές κατασκευαστικές δεξιότητες που συνδέονται με τους Ιταλούς δημιουργούς.

Και η αφοσίωσή του είναι τόσο μεγάλη που απέκτησε τον ιστορικό ιταλικό οίκο πορσελάνης Richard Ginori, δίνοντάς του καινούργια ζωή μετά το κλείσιμο της επιχείρησης, το 2013, λόγω οικονομικών προβλημάτων.

Ο οίκος Richard Ginori – ιδρύθηκε το 1735 και από το 1923 ως το 1933 ήταν υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του θρυλικού Gio Ponti – παράγει σήμερα όλα τα πορσελάνινα είδη που εντάσσονται στην κολεξιόν Gucci Decor.

Παράλληλα, ο ιταλικός οίκος μόδας δημιούργησε μια εφαρμογή για smart phones, ώστε οι χρήστες της να έχουν τη δυνατότητα εξερεύνησης διαφόρων ιστορικών σημείων του Μιλάνου, ενώ διάφορα αντικείμενα της κολεξιόν Gucci Decor εμφανίζονται στην οθόνη ως μεγεθυμένα εικονικά γλυπτά.

Το κατάστημα θα παραμείνει ανοιχτό έως και τον Ιούνιο.

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες:

View this post on Instagram

È stato inaugurato alla vigilia della settimana milanese del design il primo temporary store per la linea di arredi, mobili e oggetti decorativi Gucci Décor. Elementi chiave del layout sono la carta da parati con le classiche disegnature Gucci, pezzi d'antiquariato restaurati, porte a pannelli decorate, il soffitto a cassettoni al primo livello e un camino in marmo. In concomitanza con l'opening, Gucci lancia una app per i device Apple, pensata per far scoprire agli utenti luoghi evocativi e storici della città, in prossimità dei quali alcuni pezzi Gucci Décor saranno visibili sullo schermo sotto forma di gigantesca scultura virtuale. #fashionmagazineitalia #gucci #alessandromichele #richardginori #guccidecor #milano #designweek #milandesignweek #salonedelmobile

A post shared by Fashion Magazine (@fashionmagazineitalia) on