Η Audi Sport έκανε τα αποκαλυπτήρια των S6 σε τετράθυρη Avant έκδοση και S7 τα οποία στη νέα ενσάρκωσή τους, οφείλουν τις επιδόσεις του στην παρουσία ενός V6 diesel μοτέρ 3,0 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή καυσαερίων και το επικουρικό κύκλωμα των 48 Volt που συνιστά την ήπια υβριδική τεχνολογία της γερμανικής φίρμας.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, η συνδυαστική ισχύς του κινητήριου συνόλου διαμορφώνεται σε 349 ίππους και 700 Nm ροπής ενώ η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Από πλευράς επιδόσεων, η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 5,0 δευτερόλεπτα για το τετράθυρο S6 και 5,1 δευτερόλεπτα για S6 Avant και S7 Sportbacκ ενώ η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται σε 250 χλμ./ώρα.

Σε ό,τι αφορά τα πλεονεκτήματα συνύπαρξης ενός ηλεκτρικού υπερσυμπιεστή με το παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα των 48Volt, αφενός το ηλεκτρικός υπερσυμπιεστής υπόσχεται την πλήρη εξάλειψη της υστέρησης του turbo ενώ το ήπιο υβριδικό σύστημα το οποίο περιλαμβάνει μπαταρία ιόντων λιθίου αλλά κα σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, συμβάλλει στον περιορισμό των τιμών κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων οι οποίες στην περίπτωση του S6 ξεκινούν από τα 6,2 λίτρα/100 χλμ. και τα 164 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα ενώ σε αυτές των S6 Avant και S7 Sportback διαμορφώνονται σε 6,5 λίτρα/100 χλμ. και σε 171 και 170 γρ./ χλμ. αντίστοιχα.

Παράλληλα, η τριπλέτα των νέων S επωφελείται από μια σειρά αναβαθμίσεων στις οποίες συγκαταλέγονται η σπορ ρύθμιση της ανάρτησης και η ανάλογου προσανατολισμού βελτίωση του συστήματος διεύθυνσης ενώ, διαφορετική είναι και η χαρτογράφηση του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου αναρτήσεων και τετρακίνησης.

Προαιρετικά οι ιδιοκτήτες τους θα μπορούν να επιλέξουν επίσης, μεταξύ άλλων ενεργή αερανάρτηση, τετραδιεύθυνση και ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης με κεραμικά δισκόφρενα και εξαπίστονες δαγκάνες.