Φωτογραφίες: Automedia

H βαυαρική φίρμα βάζει τις τελευταίες πινελιές στην νέα γενιά της Σειράς 1 η οποία και εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό στην κορυφαία έκδοσή της M135i xDrive με φόντο του Nurbrugring όπου εξακολουθεί τις δοκιμές εξέλιξης.

Την ταυτότητα της έκδοσης προδίδουν σχεδιαστικές λεπτομέρειες, όπως η κυψελοειδής γρίλια, τα τονισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα, οι χαρακτηριστικές απολήξεις της εξάτμισης, οι επιπλέον εισαγωγές αέρα και το συνολικά αιχμηρότερο bodykit σε σχέση με άλλα δοκιμαστικά πρωτότυπα της νέας Σειράς 1, σηματοδοτώντας την ισχυρότερη υπόστασή της.

Την ισχύ της M135i αναμένεται να εξασφαλίσει ο γνωστός τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων που εφοδιάζει και την κορυφαία έκδοση της Χ2, προσφέροντας και στην περίπτωση του βαυαρικού άσου, 306 ίππους και 450 Nm ροπής. Τον κινητήρα θα συμπληρώσει η παρουσία του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων Steptronic το οποίο στην προκειμένη περίπτωση θα συνεργάζεται de facto με σύστημα τετρακίνησης.

Πέρα από τις ορατές βελτιώσεις και την γενναιόδωρη ισχύ η M135i θα διαθέτει επίσης ένα πιο άκαμπτο πλαίσιο, μεγαλύτερα μετατρόχια ενώ τις προδιαγραφές της, θα συμπληρώσει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό το οποίο σε συνάρτηση με την πιο σπορ ρύθμιση του ESP υπόσχεται να βελτιστοποιήσει την προσφερόμενη ευελιξία της κορυφαίας έκδοσης. Παράλληλα, σύμφωνα με τις συνήθειες της BMW, εκτός από τη δεδομένα σπορ ρύθμιση της ανάρτησης, οι αγοραστές της θα μπορούν να επιλέξουν ένα ακόμα πιο σκληροπυρηνικό setup.

Ανεξαρτήτως των σπορ ιδιαιτεροτήτων που ακολουθούν τη συγκεκριμένη έκδοση, αξίζει να σημειωθεί ότι η πρεμιέρα της νέας Σειράς 1 στις «απλές» εκδόσεις της θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο από την έκθεση της Φρανκφούρτης, εγκαινιάζοντας τη νέα εμπροσθοκίνητη εποχή του βαυαρικού μοντέλου.

Έχοντας ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική ονόματι FAAR, η νέα γενιά της Σειράς 1 θα είναι εμπροσθοκίνητη ή τετρακίνητη στις εκδόσεις xDrive ενώ η γκάμα της θα απαρτίζεται αποκλειστικά από τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες.

Αναλυτικότερα, τη βασική έκδοση του νέου άσου με τα διακριτικά 118i αναμένεται να εφοδιάζει ο τρικύλινδρος κινητήρας 1,5 λίτρου που εφοδιάζει και την Χ2 αποδίδοντας 140 ίππους. Ψηλότερα στην γκάμα, αναμένονται τετρακύλινδρα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου με ισχύ από 150 έως 231 ίππους σε συνδυασμό με κίνηση στους δύο ή και στους τέσσερις τροχούς.

Η μετάβαση από το πισωκίνητο στο εμπροσθοκίνητο layout, αναμένεται να επιφέρει σημαντικά οφέλη σε όρους ευρυχωρίας ενώ ενισχυμένη προδιαγράφεται και η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ η οποία θα διαμορφωθεί σε 380 λίτρα, ενώ η νέα πλατφόρμα θα έχει ευεργετικές συνέπειες και στο συνολικό βάρος το οποίο προδιαγράφεται μειωμένο κατά 20 κιλά, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο αποδοτικότητας.

Υπό το αποδοτικό σκεπτικό η Σειρά 1 αναμένεται να συμπεριλάβει στις επιλογές της και μια plug-in υβριδική έκδοση iPerformance η οποία θα αξιοποιήσει ένα σύνολο αντίστοιχο του ΜΙΝΙ Countryman plug-in hybrid και θα περιορίζει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάτω από τα 50 γρ./χλμ.

Γράψτε το σχόλιό σας