Ακολουθώντας την «παράδοση» που δημιούργησε με τη νέα γενιά της CLA Coupe η οποία έκανε την πρεμιέρα της στην έκθεση τεχνολογίας του Las Vegas, η Mercedes-Benz επέλεξε και πάλι μια αμερικανική διοργάνωση για την επίσημη πρώτη εμφάνιση της εισαγωγικής AMG έκδοσης του τετράθυρου coupe το οποίο, θα δώσει το παρών «in flesh» στην έκθεση της Νέας Υόρκης που ανοίγει αυλαία στις 17 Απριλίου.


Μέχρι την επίσημη εμφάνισή της στην αμερικανική έκθεση, το τρίτο μοντέλο που θα φορέσει τα διακριτικά AMG 35, αποκαλύπτει τα χαρακτηριστικά του τα οποία όπως επιβάλλουν, οι συνήθειες του Affalterbach ακολουθούν τα τεχνολογικά χνάρια των ήδη γνωστών A 35 AMG και A 35 AMG Sedan, τα οποία, όμως όντας δοσμένα στο πιο γοητευτικό ίσως αμάξωμα των νέων μικρών της Mercedes-Benz αποκτούν αυτομάτως μια διαφορετική διάσταση.

Επί της ουσίας στο επίκεντρο της AMG CLA 35 Coupe βρίσκεται ο ίδιος υπερτροφοδοτούμενος turbo κινητήρας των 2,0 λίτρων με ισχύ 306 ίππων και 400 Νm ροπής ο οποίος συνεργάζεται με επτά σχέσεων κιβώτιο διπλού συμπλέκτη σε συνδυασμό με σύστημα τετρακίνησης και σύστημα διαχείρισης ροπής για τον πίσω άξονα.

Οι παραπάνω προδιαγραφές εγγυώνται την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα προσδιορίζεται ηλεκτρονικά με τη συνδρομή του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας σε 250 χλμ./ώρα.

Πλην της «αυταπόδεικτης» αξίας των παραπάνω αριθμών ως επιδόσεων, όπως και όλα τα υπόλοιπα μοντέλα που υπόκεινται στην φροντίδα του Affalterbach, η CLA 35 AMG Coupe έχει να κάνει με τον τρόπο που αυτές εκφράζονται στην άσφαλτο χάρη σε μια σειρά βελτιωτικών όσο και καθοριστικών παρεμβάσεων, δια χειρός AMG.

Έτσι, η CLA 35 AMG Coupe, διαθέτει βελτιώσεις που αποσκοπούν στην ενίσχυση της στρεπτικής ακαμψίας του πλαισίου της, μια πιο σπορ ανάρτηση η οποία κατ΄επιλογή, μπορεί να συνδυαστεί και με ενεργά αμορτισέρ, ένα αποτελεσματικότερο σύστημα πέδησης, καθώς και μια σειρά από πέντε προγράμματα οδήγησης (Comfort, Sport, Sport+ Individual καθώς και του νέου προγράμματος Slippery για κίνηση σε βρεγμένο οδόστρωμα ή πάγο) μέσω των οποίων ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δεδομένες δυνατότητες της.

Φυσικά, οι Γερμανοί φροντίζουν να πιστοποιήσουν και οπτικά τις δυνατότητες της έκδοσης η οποία ξεχωρίζει από τη χαρακτηριστική δίγραμμη γρίλια που συνοδεύεται από ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, ξαναγραμμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα, τον πιο επιθετικό αεροδυναμικό διαχύτη, τις τυπικές AMG απολήξεις της εξάτμισης ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί των 18 ιντσών και το κομψό αεροδυναμικό βοήθημα στην θύρα αποσκευών που ενισχύει ακόμα περισσότερο το δυναμισμό της σιλουέτας της.

Αντιστοίχως πολεμική είναι και η ατμόσφαιρα στο εσωτερικό της όπου, αρχικά, το γνωστό πλέον σύστημα MBUX «βάφεται» στα χρώματα της AMG προσφέροντας τρεις επιλογές διαμόρφωσης (Classic, Sport και Supersport) ενώ στις δυνατότητες του έχει προστεθεί και το AMG Track Pace το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να καταγράψει δεδομένα όπως η ταχύτητα, η επιτάχυνση και οι χρόνοι γύρων, κατά την οδήγηση σε πίστα.

Πλην των νέων ιδιοτήτων του MBUX, η έκδοση διαθέτει επίσης το χαρακτηριστικό AMG τιμόνι με το πεπλατυσμένο κάτω τμήμα, κόκκινου χρώματος ζώνες ασφαλείας, σπορ καθίσματα επενδεδυμένα με συνδυασμό δέρματος και ύφασμα από μικροΐνες ενώ το παζλ συμπληρώνουν ο ατμοσφαιρικός φωτισμός με 64 επιλογές και οι λειτουργίες φωνητικού ελέγχου που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό.