Φωτογραφίες: Automedia

Στα τέλη Φεβρουαρίου η BMW ενίσχυσε το M portfolio της με δύο ακόμα προτάσεις υπό την μορφή των X3 και X4 M και πλέον στρέφει το βλέμμα στην εξέλιξη της εμβληματικής Μ3 η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί επισήμως στο πλαίσιο της έκθεσης της Φρανκφούρτης τον προσεχές φθινόπωρο.

Επί του παρόντος, η ισχυρότερη έκφραση της νέας γενιάς του τετράθυρου βαυαρικού μοντέλου προβάρει τις βελτιώσεις που σκοπεύει να εισάγει με φόντο τα χιονισμένα τοπία της βόρειας Ευρώπης.

Αν και το καμουφλάζ των Βαυαρών είναι ιδιαιτέρως επιμελές, μια ματιά στους διογκωμένους θόλους που φιλοξενούν τους μεγάλου μεγέθους τροχούς, στις δαγκάνες των φρένων και τις χαρακτηριστικές απολήξεις της εξάτμισης δεν αφήνουν περιθώρια αμφιβολίας για την ταυτότητα του συγκεκριμένου πρωτότυπου.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά της, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, η Μ3 θα αξιοποιήσει τον ίδιo straight-six των 3,0 λίτρων που εφοδιάζει και τις παραπάνω Χ3 και Χ4 Μ αποδίδοντας ανάλογα επίπεδα ισχύος.
Αυτό σημαίνει ότι η Μ3 θα ξεκινά από τους 480 ίππους στη «βασική» της έκδοση ενώ η κορυφαία Competition αναμένεται να ξεπεράσει το φράγμα των 500 ίππων φτάνοντας τους 510 ίππους. Τον κινητήρα θα συνοδεύει το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

Τις προδιαγραφές της θα συμπληρώσει το σοφιστικέ σύστημα τετρακίνησης που εξοπλίζει την Μ5 και προσφέρει τη δυνατότητα μετάδοσης της κίνησης αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με την επιλογή του αντίστοιχου προγράμματος οδήγησης καθώς η ενεργή ανάρτηση. Το παζλ θα ολοκληρωθεί από την παρουσία ενός ικανότερου συστήματος πέδησης το οποίο θα προσφέρει και τη δυνατότητα επιλογή carbon κεραμικών δισκόφρενων.