Renault Megane R.S Trophy-R 2020: Ανοιχτοί λογαριασμοί
Το Renault Megane RS Τrophy-R ή συνοπτικά η πιο σκληροπυρηνική έκδοση του γαλλικού μικρομεσαίου μοντέλου, εντοπίστηκε σε δοκιμές εξέλιξης οι οποίες εκτός από την -περιορισμένη- έκδοση παραγωγής που θα προκύψει, στοχεύουν και στην επαναδιεκδίκηση του τίτλου του ταχύτερου εμπροσθοκίνητου στο Nurburgring τον οποίο απέσπασε το Megane 275 Trophy-R.
Spotlight
-
Μελέτη καταπέλτης για τα Τέμπη μιλά για αλλοίωση της σκηνής του εγκλήματος - Η αναφορά στις εύφλεκτες ουσίες
-
Γενς Στόλτενμπεργκ: «Δεν είναι πολύ αργά για να κερδίσει η Ουκρανία τον πόλεμο»
-
Το παρών του Αλέξη Τσίπρα
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
Φωτογραφίες: Automedia
Η πιο «ακραία» έκδοση του Megane εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης στο Nurburgring προβάροντας ήδη το ρόλο που σκοπεύει να διεκδικήσει, αυτόν του πιο γρήγορου hot-hatch στην Πράσινη Κόλαση, συνεχίζοντας έτσι την παράδοση του προηγούμενης γενιάς Megane 275 Trophy-R που το 2011 στέφθηκε ως το ταχύτερο εμπροσθοκίνητο μοντέλο στην απαιτητική πίστα.
Η υπό δοκιμή έκδοση δείχνει να ακολουθεί την ίδια ακριβώς συνταγή με το 275 Trophy-R αποτελώντας μια πιο σπαρτιατικής λογικής έκδοση του Megane R.S 300 Trophy η οποία δείχνει να διαθέτει ένα αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με μεγαλύτερα δισκόφρενα στον μπροστινό άξονα, τροχούς ελαφρού κράματος και ορισμένες διαφοροποιήσεις στις εξωτερικές της επιφάνειες που αποσκοπούν στη βελτίωση της αεροδυναμικής.
Η νέα έκδοση η οποία θα επιχειρήσει το νέο ρεκόρ δείχνει επίσης να έχει αποχωριστεί τα πίσω καθίσματα σε μια προσπάθεια περιορισμού του συνολικού βάρους ενώ δεδομένα στο εσωτερικό αλλά και στην αθέατη πλευρά της θα υπάρχουν και άλλες παρεμβάσεις που να στοχεύουν στον ίδιο σκοπό.
Μια προσεκτική παρατήρηση στο εσωτερικό του, αποκαλύπτει ένα σετ σπορ καθισμάτων από ανθρακόνημα τα οποία δεδομένα θα συνοδεύονται από ζώνες έξι σημείων και στοιχεία όπως τα πεντάλ αλουμινίου και το σπορ τιμόνι που θα φροντίζουν να μεταφέρουν την πολεμική ατμόσφαιρα και εντός.
Στην καρδιά της αναμένεται να βρεθεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή του turbo κινητήρα των 1,8 λίτρων που εφοδιάζει και την ήδη γνωστή έκδοση RS 300 Trophy με ισχύ που θα ξεπεράσει τους 300 ίππους τον οποίο η Renault θα συνδυάσει αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο.
Τις προδιαγραφές του αναμένεται να συμπληρώσουν το αναβαθμισμένο πλαίσιο, η προσθήκη ρυθμιζόμενων αμορτισέρ και συνθετικών ελατηρίων ενώ η έκδοση θα επωφεληθεί και από ένα σπορ προσανατολισμού σύστημα εξαγωγής που θα προσφέρει και έναν πιο «ενισχυμένο» ήχο. Αυτός με τη σειρά του, όπως συνηθίζεται στις αντίστοιχες εκδόσεις θα φτάνει πιο αβίαστα στο θάλαμο επιβατών όπου αναμένεται να μειωθούν σημαντικά τα υλικά ηχομόνωσης με στόχο τον περιορισμό του βάρους.
Όπως και οι προκάτοχοί της, η νέα σκληροπυρηνική έκδοση του Megane η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί πριν το τέλος του 2019, θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις