Διευθυντής Μάρκετινγκ Ολυμπιακού: «Τα θετικά της Αδριατικής Λίγκας»
Ο Νίκος Λεπενιώτης παρουσίασε μερικά στοιχεία για την Αδριατική Λίγκα, αποδεικνύοντας πως οι Ερυθρόλευκοι δεν έχουν πολλά να χάσουν αν «μετακομίσουν» εκεί
Spotlight
-
Υψηλοί τόνοι στη συζήτηση για το νέο δικαστικό χάρτη – Επίθεση Φλωρίδη σε ΠΑΣΟΚ – «Πυρά» από την αντιπολίτευση
-
Από την Έλενα Παπαρίζου το 12άρι της Ελλάδας στη Eurovision
-
Πέθανε από δηλητηριασμένα μανιτάρια που έφαγε σε εστιατόριο - Το γράμμα που άφησε στον σύζυγό της
-
Εγκλωβισμένοι, άνθρωποι στο νερό, σεισμός, φωτιές, τσουνάμι - Η μεγάλη αντισεισμική άσκηση στην Κρήτη
Ο Νίκος Λεπενιώτης δημοσίευσε ένα μήνυμα στο Facebook και παρουσίασε αριθμούς, που ελάχιστοι γνωρίζουν και έχουν να κάνουν με τη διοργάνωση της Αδριατικής Λίγκας.
Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ της ΚΑΕ Ολυμπιακός εξήγησε μερικά πράγματα και στοιχεία που καταδεικνύουν τη δυναμική της διοργάνωσης που μοιάζει με αναβίωση του πρωταθλήματος της πρώην Ενωμένης Γιουγκοσλαβίας (το 2017-18 κατάκτησε τον τίτλο η Μπουντούτσνοστ από το Μαυροβούνιο, ενώ προηγουμένως κυριάρχησε επί μία τριετία ο Ερυθρός Αστέρας από τη Σερβία).
Αναλυτικά το μήνυμά του στο facebook:
«Ανεξάρτητη τεχνοκρατική προσέγγιση: Διεθνές πρωτάθλημα των 14 καλύτερων ομάδων από 7 χώρες, όπου σε κάθε χώρα το μπάσκετ είναι no 1 sport, 29 εκ. πολίτες πληθυσμός-εν δυνάμει φίλαθλο, τηλεοπτικό και καταναλωτικό κοινό (αντί για 10 εκ. Ελλάδας), 400 Δις Δολάρια συνολικό ΑΕΠ των χωρών (αντί για τα 200 Δις της Ελλάδας), δραστηριοποίηση 1.500 Ελληνικών επιχειρήσεων στις 6 χώρες με πολύ σημαντικές επενδύσεις και προοπτική ανάπτυξης».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις