H Renault F1 αποκάλυψε το νέο της μονοθέσιο για την φετινή σεζόν με το οποίο, συνεπικουρούμενων και των σημαντικών αναβαθμίσεων που έχουν γίνει στα κέντρα εξέλιξης της RS.19 φιλοδοξεί να κλείσει την ψαλίδα από την «τριανδρία», των Mercedes, Ferrari και Red Bull που βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις του περσινού πρωταθλήματος κατασκευαστών της F1.


Καθοριστικό ρόλο στο στόχο της ομάδας της Renault, αποτελεί και η προσθήκη του Daniel Riciardo στο οδηγικό team που μαζί με το Nico Hulkenberg αλλά και τις σημαντικές αλλαγές που έχουν συντελεστεί, τόσο σε επίπεδο υποδομών όσο και δυναμικού στις εγκαταστάσεις του Enstone οι οποίες είναι υπεύθυνες για την εξέλιξη του αμαξώματος της RS.19 όσο στο Viry, όπου εξελίσσεται η μονάδα ισχύος του μονοθεσίου, φιλοδοξεί να κεφαλαιοποιήσει την πρόοδο που έχει σημειώσει από την επιστροφή της στην F1 ως εργοστασιακή ομάδα.

Ενδεικτικής της κατεύθυνσης της Renault F1 Team, είναι οι δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή της ομάδας Cyril Abiteboul ο οποίος ανέφερε:

«Πιστεύουμε ότι τώρα είναι η σωστή στιγμή να δείξουμε όλα αυτά για τα οποία εργαστήκαμε στο παρασκήνιο τα τελευταία τρία χρόνια και για τα οποία είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, αποδεικνύοντας στην πράξη τη δέσμευσή μας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η πρώτη φάση του σχεδίου μας ήταν η αναγέννησή μας ως εργοστασιακή ομάδα. Κάθε τμήμα του εργοστασίου έχει βελτιωθεί, έως και αναμορφωθεί ριζικά. Από την αεροσήραγγα μέχρι τον εξοπλισμό της κατασκευής του μονοθεσίου και τους προσομοιωτές, κάθε τομέας έχει βελτιωθεί με την προοπτική να ανταγωνιστούμε τους καλύτερους».

«Στο Viry υπήρξαν επίσης βελτιωτικές παρεμβάσεις, νέες προσλήψεις και η αναβάθμιση του εξοπλισμού η οποία και συνεχίζεται με την παραλαβή νέων εξαρτημάτων με κυρίαρχη την προσθήκη ενός νέου πάγκου δοκιμών του κινητήρα ο οποίος θα συμβαδίζει με τους κανονισμούς που θα τεθούν σε ισχύ από το 2021. Επίσης, εντός του 2020, θα αποκτήσουμε νέες εγκαταστάσεις όπου και θα στεγαστεί το νέο τμήμα εξέλιξης κινητήρων».

Πλην των επίσημων δηλώσεων, η πορεία εξέλιξης της RS.19 αποτυπώνει μια ιδιαιτέρως επιθετική προσέγγιση από μέρους της Renault καθώς οι άνθρωποι της γαλλικής ομάδας εξακολουθούν να εργάζονται για τη βελτίωση των αεροδυναμικών χαρακτηριστικών του μονοθεσίου, φιλοδοξώντας να αξιοποιήσουν και το τελευταίο δευτερόλεπτο εν όψει των όψει των δοκιμών την ερχόμενη εβδομάδα με στόχο υψηλότερες επιδόσεις.

Παράλληλα με την σχεδιαστική-αεροδυναμική βελτίωση του αμαξώματος, η RS.19 επωφελείται και από μια νέα μονάδα ισχύος η οποία σύμφωνα με τους μηχανικούς του Viry είναι σημαντικά αποδοτικότερη συγκριτικά με την τελευταία έκδοση του κινητήρα της περσινής σεζόν.