Φωτογραφίες: Automedia

Το μικρότερο SUV στην γκάμα της Peugeot εντοπίστηκε σε δοκιμές εξέλιξης, προδίδοντας ορισμένα από τα χαρακτηριστικά της νέας γενιάς του η οποία, όπως αφήνουν να εννοηθεί οι συγκεκριμένες εικόνες, δείχνει να επιφυλάσσει, περισσότερες εκπλήξεις από το συνηθισμένο.

Το σημαντικότερο ίσως νέο στην προκειμένη περίπτωση προκύπτει από την πλήρη απουσία απολήξεων εξάτμισης στο πίσω τμήμα η οποία σε συνάρτηση με την παράλειψη της τάπας ανεφοδιασμού, συντείνει στην εντύπωση μιας ηλεκτροκίνητης έκδοσης.

Αν και επί του παρόντος η Peugeot δεν έχει προχωρήσει σε αντίστοιχη επιβεβαίωση, βάσει της προκαθορισμένης στρατηγικής της για την ηλεκτροκίνηση το πρώτο μοντέλο της γκάμας της που θα λανσαριστεί ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο θα είναι το 208. Με δεδομένη την τεχνολογική συνάφεια των δύο μοντέλων η οποία δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην συνεχίζει να υφίσταται και στο μέλλον, «μοιραία» η νέα γενιά του 2008 θα αποκτήσει επίσης μια ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Όπως επίσης υπαγορεύεται από την πολιτική που έχει επιλέξει η γαλλική φίρμα σε σχέση με τις εναλλακτικής τεχνολογίας εκδόσεις, δεν θα έχουν καμία διαφορά πλην της προφανούς από τις συμβατικές εκδόσεις του εκάστοτε μοντέλου.

Έτσι, τα ελάχιστα στοιχεία που αφήνει να διαφανούν το καμουφλάζ του συγκεκριμένου πρωτότυπου αφορούν όλες τις εκδόσεις του νέου 2008 το οποίο αναμένεται να προσεγγίσει ακόμα περισσότερο αισθητικά τα μεγαλύτερα και «νεότερα» 3008 και 5008.

Στην αθέατη πλευρά του αναμένεται να βρεθεί μια νέα αρχιτεκτονική η οποία θα πλαισιωθεί από νέους βελτιωμένους κινητήρες οι οποίοι θα εξασφαλίζουν περισσότερη αποδοτικότητα και ισχύ ενώ, ριζικές θα είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό του αλλά και σε ό,τι αφορά τις διαθέσιμες τεχνολογίες.

Αναλυτικότερα στο εσωτερικό του νέου 2008 θα πάρει θέση η τελευταία εκδοχή του i-Cokpit, αποτελούμενη από ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια ευμεγέθη οθόνη αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωση το οποίο θα προσφέρει σαφώς περισσότερες δυνατότητες.