Τσίπρας για Συλλαλητήριο: Αναφαίρετο δικαίωμα, αλλά και υποχρέωση όλων να απομονώσουν τους ακραίους
«Είναι υποχρέωση όλων να απομονώσουν τις ακραίες ομάδες -που φαντάζομαι θα επιχειρήσουν να χειραγωγήσουν και αυτό το συλλαλητήριο- αλλά και να απέχουν από εκδηλώσεις και συνθήματα μίσους. Έχει υπάρξει αρκετό εμφύλιο μίσος στην ιστορία αυτού του τόπου. Φθάνει» σημειώνει ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας ερωτηθείς για το συλλαλητήριο.
Spotlight
-
«Δεν το έκανα κρυφά» λέει η γυναίκα που φωτογράφισε κορίτσι σε τουαλέτες νηπιαγωγείου
-
Chateau Marmont - Το ξενοδοχείο των οργίων και της γλυκιάς ζωής του Χόλιγουντ
-
Πέθανε από δηλητηριασμένα μανιτάρια που έφαγε σε εστιατόριο - Το γράμμα που άφησε στον σύζυγό της
-
Έπασχε ο Χίτλερ από Πάρκινσον; - Ιστορικό βίντεο που «κρύβει» το χέρι του
«Είναι υποχρέωση όλων να απομονώσουν τις ακραίες ομάδες -που φαντάζομαι θα επιχειρήσουν να χειραγωγήσουν και αυτό το συλλαλητήριο- αλλά και να απέχουν από εκδηλώσεις και συνθήματα μίσους. Έχει υπάρξει αρκετό εμφύλιο μίσος στην ιστορία αυτού του τόπου. Φθάνει» σημειώνει ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, στη συνέντευξή του στην Αυγή της Κυριακής, ερωτηθείς για το αυριανό συλλαλητήριο για τη Μακεδονία.
Ειδικότερα, στην ερώτηση τι λέτε στους ανθρώπους που θα βρεθούν στο συλλαλητήριο και να τους κατατάσσει στους ακροδεξιούς, ο πρωθυπουργός απαντά: «Σε μια δημοκρατική κοινωνία, το δικαίωμα των πολιτών να διαδηλώνουν ειρηνικά για τις απόψεις τους, είναι αδιαπραγμάτευτο. Και διαφωνώ απόλυτα και κατηγορηματικά με θέσεις που ισχυρίζονται ότι ότι όποιος αντιτίθεται στη συμφωνία των Πρεσπών είναι φασίστας.»
»Θεωρώ όμως ότι είναι υποχρέωση όλων να απομονώσουν τις ακραίες ομάδες -που φαντάζομαι θα επιχειρήσουν να χειραγωγήσουν και αυτό το συλλαλητήριο- αλλά και να απέχουν από εκδηλώσεις και συνθήματα μίσους. Έχει υπάρξει αρκετό εμφύλιο μίσος στην ιστορία αυτού του τόπου. Φθάνει. Οι αντιπαραθέσεις πρέπει να γίνονται με επιχειρήματα και διάλογο».
Ο Μητσοτάκης επιλέγει την παραδοξολογία
Για την απόρριψη του debate από τον κ. Μητσοτάκη τόνισε «Ο κ. Μητσοτάκης επιλέγει τον εύκολο δρόμο των συνθημάτων και των τσιτάτων. Τον φοβίζει ο απευθείας ζωντανός διάλογος, γιατί ένας τέτοιος διάλογος απαιτεί επιχειρήματα που μπορούν να σταθούν. Είναι προφανές ότι για το ‘Μακεδονικό’ δεν έχει τέτοιου είδους επιχειρήματα, και τα επιχειρήματα που επικαλείται δεν τα πιστεύει.»
» Επιλέγει την παραδοξολογία απέναντι στον ορθό λόγο, τη λαθροχειρία απέναντι στην αλήθεια, την πατριδοκαπηλία απέναντι στην πατριωτική ευθύνη […] Για αυτό αρνήθηκε την τηλεμαχία».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις