Τα κουτιά είναι ολόχρυσα, όπως αυτά των Dolce & Gabbana, ή μαύρα με αστραφτερές λεπτομέρειες και την υπογραφή Yves Saint Laurent.

Οι πολύτιμες, συλλεκτικές συσκευασίες, οι οποίες στο εσωτερικό τους «κρύβουν» πούδρες, απαραίτητο προϊόν μακιγιάζ για τις κοκέτες γυναίκες, πουλάνε τρελά.

Ημέρες με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, αυτές που διανύουμε.

Τα καταστήματα όμως με τις επώνυμες μάρκες καλλυντικών, ήταν γεμάτα από γυναίκες οι οποίες δημιουργούσαν ουρές μπροστά στα stand με τις πούδρες σε συλλεκτικές συσκευασίες. Ίσως επειδή στα περισσότερα μεγάλα μαγαζιά, υπήρχαν σημαντικές προσφορές. Αρκετές γυναίκες λοιπόν, έσπευσαν να προμηθευτούν την πούδρα των…ονείρων τους, μέσα σε μια ονειρική συσκευασία.

Τα περισσότερα κουτιά-κοσμήματα, είχαν τοποθετηθεί σε περίοπτη θέση στις βιτρίνες. Λες και ήταν πανάκριβα διαμάντια. Τα κουτιά έμοιαζαν με αυτά που έβγαζαν από τα μικρά τους τσαντάκια για να πουδράρουν τη μύτη τους, οι super ντίβες του κινηματογράφου.

Η Τζην Χάρλοου, η Μωρήν Ο’ Χάρα, η Ρίτα Χέηγουορθ, η Γκρέτα Γκάρμπο, η Μαίριλυν Μονρόε.

Οι ολόχρυσες Dolce & Gabbana είναι οι αγαπημένες της Μόνικα Μπελούτσι.

Οι ασημένιες συσκευασίες του Dior, με τα σκαλίσματα, μοιάζουν με γλυπτά. Η Ριάννα και η Κένταλ Τζέννερ, «πουδράριζαν» με αυτές το πρόσωπό τους, μετά από ολονύχτιο ξενύχτι σε club της Νέας Υόρκης.

Η Σάλμα Χάγιεκ κοιτούσε στον καθρέφτη της ολόχρυσης Saint Laurent, μέσα στο νέο “Annabel’s” του Λονδίνου.

Ο Armani για πρώτη φορά «εγκατέλειψε» το μαύρο και έβγαλε συλλεκτικές κόκκινες και χρυσές συσκευασίες, η Guerlain είναι πάντα ιδιαίτερη και εντυπωσιακή, ο Burberry επιμένει στις συσκευασίες με τα ανάγλυφα καρό…