Nielsen: 3 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους
Τι αποκαλύπτει σχετική έρευνα για την οικονομία
Spotlight
-
Παλαιστίνη: η δύναμη της αλληλεγγύης
-
Βήματα: Πόσα να κάνετε για καλύτερη υγεία, αδυνάτισμα, ευεξία
-
«Κόλαση» επί γης για τον στρατό του Πούτιν - Οι Ουκρανοί υποστηρίζουν ότι κατέστρεψαν 42 ρωσικά άρματα μάχης
-
Το πρώτο τετ α τετ Κασσελάκη με τον Μητροπολίτη Κέρκυρας - «Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη λεβεντη μου»
Στις 68 μονάδες έκλεισε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο τρίτο τρίμηνο 2018, σημειώνοντας αύξηση κατά μία μονάδα, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen. Παρόλα αυτά παραμένει σημαντικά χαμηλότερος από τον ευρωπαϊκό ομοειδή δείκτη που είναι στις 87 μονάδες.
Επτά στους δέκα Έλληνες (72%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση. Επιπλέον, το 72% των ερωτώμενων αμφιβάλουν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες.
Μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα εξακολουθεί να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια, τρεις στους δέκα Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους (32%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την οικονομία (28%), η προσωπική υγεία (26%) και τα χρέη/οφειλές του νοικοκυριού (23%).
Το τρίτο τρίμηνο του 2018, ένας στους δέκα Έλληνες ανησυχεί για την εγκληματικότητα (12%) αναδεικνύοντάς την ως την πέμπτη ανησυχία, με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (7%).
Τέλος, επτά στους δέκα Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους. Ειδικότερα, οι τρεις κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων, συνεχίζουν να εντοπίζονται μέσω της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (71%), των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (62%) και στα έξοδα για ρουχισμό (56%).
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις