Φωτογραφίες: Automedia

Η γερμανική φίρμα ξεκίνησε τη διαδικασία δοκιμών για την νέα γενιά του τετράθυρου best-seller της το οποίο εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό στους δρόμους της Στουτγάρδης δίνοντας μια πρώτη εντύπωση για τα όσα ετοιμάζει.

Επί του παρόντος το δοκιμαστικό πρωτότυπο καλύπτεται από βαρύ καμουφλάζ, το οποίο κρύβει επιμελώς τις μεταβολές της σιλουέτας της η οποία ωστόσο δεν πρόκειται να αλλάξει ριζικά.

Μια προσεκτική παρατήρηση, αποκαλύπτει ότι τα φωτιστικά σώματα τα οποία δεν βρίσκονται στην τελική μορφή τους, εφοδιάζονται με ένα σετ αισθητήρων, που με τη σειρά τους δείχνουν προς την κατεύθυνση μιας παραλλαγής της τεχνολογίας Digital Light της Mercedes-Benz η οποία επί του παρόντος βρίσκεται υπό εξέλιξη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία φωτιστικών σωμάτων, όπως παρουσιάστηκε σε πρωτότυπη μορφή, εκτός από τις πιο παραδοσιακές αυτόματες λειτουργίες των φωτιστικών σωμάτων, έχει τη δυνατότητα να προβάλλει στο οδόστρωμα διάφορα μηνύματα υπό την μορφή σχημάτων και σημάτων και αναμένεται να διαδραματίσει το δικό της ρόλο στο αυτόνομο μέλλον.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά της, σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα C-Class θα αξιοποιήσει μια εξελιγμένη εκδοχή της πισωκίνητης αρχιτεκτονικής MRA2 την οποία αξιοποιεί ήδη η E-Class.

H νέα αρχιτεκτονική δεν αναμένεται να επιφέρει σημαντικές μεταβολές σε επίπεδο διαστάσεων, ωστόσο χάρη σε μια πιο αποδοτική διάταξη, θα ενισχύσει την ευρυχωρία του δημοφιλούς sedan, εξασφαλίζοντας περισσότερη άνεση στους επιβαίνοντες.

Εκτός από την επιπλέον ευρυχωρία, η νέα αρχιτεκτονική αναμένεται να επιτρέψει την προσθήκη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης στην γκάμα την οποία θα πλαισιώσουν νέας γενιάς εξακύλινδροι και τετρακύλινδροι κινητήρες βενζίνης και diesel.

Επίσης, πλην των παραπάνω έξυπνων φωτιστικών σωμάτων η νέα C-Class αναμένεται να επωφεληθεί από ό,τι πιο καινοτόμο έχει να επιδείξει η γερμανική φίρμα έως τα τέλη του 2020 οπότε και αναμένεται η νέα γενιά.

Αυτό σημαίνει ένα πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων που θα προσφέρει τη δυνατότητα παραμετροποίησής του αναλόγως με τις εκάστοτε απαιτήσεις του οδηγού και ο οποίος θα συνδυάζεται με infotainment στα πρότυπα του MBUX.

Το νέο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης θα φιλοξενείται σε ευμεγέθη οθόνη αφής και θα προσφέρει εκτεταμένες λειτουργίες διασύνδεσης με άλλες συσκευές δίνοντας τη δυνατότητα ελέγχου ορισμένων λειτουργιών από απόσταση.