Σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά την αρχική ανακοίνωσή της, η νέα, έβδομη, επταθέσια και πολυτελέστερη SUV πρόταση των Βαυαρών αποκαλύπτεται ως έκδοση παραγωγής φιλοδοξώντας να αποτελέσει το περιπετειώδες αντίβαρο της Σειράς 7.

Με μήκος 5,151 μ. πλάτος 1,218 μ. ύψος 1,805 η νέα Χ7 φροντίζει να τονίσει τις αναμφισβήτητα επιβλητικές της διαστάσεις με εξίσου υπερτονισμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες τυπικές της βαυαρικής φίρμας.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ευμεγέθης γρίλια, για την ακρίβεια, η μεγαλύτερη που έχει κοσμήσει ποτέ την «όψη» BMW, η οποία δείχνει ακόμα εντονότερη σε συνδυασμό με τα ιδιαιτέρως στενά και αιχμηρής αισθητικής φωτιστικά σώματα.

Αντίστοιχης αισθητικής και διαστάσεων είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, ωστόσο εκεί που η Χ7 κάνει τη διαφορά σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές σχεδιαστικές προδιαγραφές των SUV της BMW είναι με την χάραξη της γραμμής οροφής σε συνδυασμό με την κατώτερη γραμμή των παραθύρων και το τετραγωνισμένο πίσω τμήμα που της δίνουν έναν διαφορετικό τόνο που παραπέμπει σε αμερικανικής αισθητικής πρότυπα.

Προς όφελος των επιβαινόντων που θα φιλοξενηθούν στην τρίτη σειρά καθισμάτων οι σχεδιαστές της BMW, έχουν σχεδιάσει τις πίσω πόρτες σαφώς μεγαλύτερες από τις μπροστινές, διευκολύνοντας την πρόσβαση.

Εκτός από το επιβλητικό μέγεθος και τα επιμέρους στοιχεία που τονίζουν την πληθωρική προσωπικότητά της, αξίζει να σημειωθεί ότι η Χ7 είναι και το βαρύτερο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ η BMW με το συνολικό της βάρος να ξεπερνά τους 2,4 τόνους με δεδομένη και την εξοπλιστική της πληρότητα η οποία είναι αντίστοιχη της Σειράς 7.

Εκτός από τη δεδομένη λόγω μεγέθους ευρυχωρία της, η οποία εντείνεται ακόμα περισσότερο ως αίσθηση συνεπικουρούμενης της τριπλής ηλιοροφής, κυρίαρχα στο θάλαμο επιβατών της Χ7 είναι τα ακριβά υλικά σε συνδυασμό με στοιχεία εξοπλισμού που έχουν σχεδιαστεί να προάγουν την άνεση τόσο του οδηγού όσο και των επιβατών.

Στο ταμπλό, κυριαρχεί η οικεία εικόνα των νεότερων BMW, που στην προκειμένη περίπτωση μεταφράζεται στην παρουσία ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών ο οποίος συνδυάζεται με αντίστοιχης διάστασης οθόνης για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης το οποίο ενσωματώνει το λειτουργικό σύστημα 7.0 της βαυαρικής φίρμας το οποίο υποστηρίζει λειτουργίες φωνητικού ελέγχου και αναγνώρισης νευμάτων.

Χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα, εκτός από τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου των οκτώ σχέσεων, φιλοξενείται ο γνώριμος περιστροφικός επιλογέας για το iDrive και μια πληθώρα φυσικών διακοπτών για τα προγράμματα οδήγησης τις ρυθμίσεις της αερανάρτησης που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό όπως και το σύστημα τετρακίνησης σε συνδυασμό με μπλοκέ διαφορικό.

Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει επίσης ο τετραζωνικός κλιματισμός ο οποίος προαιρετικά μπορεί να γίνει και πενταζωνικός, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι στις διαθέσιμες επιλογές περιλαμβάνεται και η δυνατότητα επιλογής πιο άνετων καθισμάτων με υποβραχιόνια για τους επιβαίνοντες της δεύτερης σειράς, τα οποία προσφέρουν λειτουργίες αντίστοιχες του καθίσματος του οδηγού-συνοδηγού με τη διαφορά ότι με αυτή την επιλογή η διαμόρφωση του εσωτερικού γίνεται εξαθέσια.

Η Χ7 διαθέτει επίσης δύο τμημάτων θύρα πορτ μπαγκάζ με αμφότερα τα τμήματα να ανοιγοκλείνουν ηλεκτρικά ενώ για την πιο εύκολη φόρτωση, όταν ανοίξει η θύρα πορτ μπαγκάζ η αερανάρτηση χαμηλώνει το ύψος του αυτοκινήτου κατά 4,0 εκατοστά στο πίσω τμήμα.

Σε ό,τι αφορά την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ ξεκινά από τα 326 λίτρα στην επταθέσια διαμόρφωση του εσωτερικού, διαμορφώνεται σε 725 λίτρα της τρίτης σειράς καθισμάτων και φτάνει έως και τα 2.120 λίτρα αν αναδιπλωθεί και η δεύτερη σειρά.

Ανάλογου εύρους με την θέση της στην γκάμα της BMW, είναι και η δέσμη συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης στα οποία περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων σύστημα ανίχνευσης επιτήρησης για τις τυφλές γωνίες, σύστημα προειδοποίησης για ενδεχόμενη οπίσθια πρόσκρουση, σύστημα διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόνομο σύστημα πέδησης με αναγνώριση πεζών και δυνατότητα προειδοποίησης για επικείμενη σύγκρουση με κάθετα διερχόμενο όχημα, σύστημα ημιαυτόνομης κίνησης σε έντονες κυκλοφοριακές συνθήκες και σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης με δυνατότητα πλήρους αυτόνομης στάθμευσης.

Σε επίπεδο κινητήρων, στην Ευρώπη η νέα Χ7 θα είναι διαθέσιμη σε μία έκδοση βενζίνης, την xDrive40i με twin-turbo κινητήρα 3,0 λίτρων απόδοσης 340 ίππων και 450 Nm ροπής και δύο εκδόσεις diesel, τις xDrive 30d και M50d.

H πρώτη εφοδιάζεται με κινητήρα 3,0 λίτρων απόδοσης 265 ίππων και 620 Nm ροπής και η δεύτερη με αντίστοιχης χωρητικότητας κινητήρα σε διαμόρφωση 400 ίππων και 760 Nm ροπής.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο