Μετά τη παρουσία του ως πρωτοτύπου στην έκθεση του Παρισιού και την άμεση ανακοίνωση ότι θα παρουσιαστεί ως έκδοση παραγωγής πριν το τέλος της χρονιάς, η Skoda συνεχίζει τις fast-track διαδικασίες που θα οδηγήσουν στην αποκάλυψη του νέου της εκπροσώπου στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback, επιβεβαιώνοντας με την ανακοίνωση της ονομασίας του, τις υψηλές βλέψεις της.

Το Scala, όπως θα ονομάζεται λοιπόν το νέο μοντέλο που αντικαθιστά το Rapid, «θα ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην συγκεκριμένη κατηγορία για τη Skoda» σύμφωνα με τις συστάσεις του επικεφαλής της Skoda, Bernard Maier, αποτελώντας όπως αναφέρει ο ίδιος «μια νέα εξέλιξη η οποία θα επαναπροσδιορίσει την κατηγορία, τεχνολογικά, αισθητικά όσο και επίπεδο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης».

Ανεξαρτήτως των επίσημων συστάσεων, όπως είναι ήδη γνωστό, το Scala θα ακολουθήσει την ίδια σχεδιαστική γραμμή με το πρωτότυπο μοντέλο Vision RS που η τσεχική φίρμα αποκάλυψε στην πρόσφατη έκθεση του Παρισιού επενδύοντας σε μια έντονη αισθητική γραμμή.

Skoda Vision RS Concept

Στην αθέατη πλευρά του, αναμένεται να βρεθεί η αρχιτεκτονική MQB A0 στην μεγαλύτερη εκδοχή της κάτι που σημαίνει ότι όπως και στο επικείμενο μικρότερο SUV της Skoda, αναμένεται να μεταφραστεί σε ηγετική για την κατηγορία ευρυχωρία.

Ιδιαίτερη έμφαση αναμένεται να δοθεί και στην ποιότητα του εσωτερικού, υπό το σκεπτικό, το νέο Scala να αποτελεί ένα σαφές βήμα προς τα εμπρός σε όρους ποιότητας υλικών και τεχνολογικού εξοπλισμού συμπεριλαμβάνοντας στις τάξεις του, ό,τι νεότερο και πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει η τσεχική φίρμα.

Εξάλλου, όπως έχει ήδη δηλώσει ο επικεφαλής της Skoda, μια αναβαθμισμένη ποιοτική και τεχνολογική προσέγγιση στην μικρομεσαία κατηγορία θα επιτρέψει την μετέπειτα αναβάθμιση της νέας Octavia η οποία από το 2020 θα ακολουθήσει επίσης μια πιο upmarket πορεία.

Σε επίπεδο κινητήρων, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται στην γκάμα του Scala η παρουσία του τρικύλινδρου κινητήρα 1,0 λίτρου του ομίλου VW σε εκδοχές ισχύος που θα ξεκινούν από τους 85 και θα φτάνουν έως τους 115 ίππους αλλά και του τετρακύλινδρου κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου με απόδοση 150 ίππων.

Την γκάμα θα συμπληρώσει ο TDI του 1,6 λίτρου ενώ, εξίσου δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται μια έκδοση με ήπια υβριδική τεχνολογία και σε δεύτερο χρόνο μια plug-in υβριδική στα πρότυπα του concept car που ανέλαβε να συστήσει το μοντέλο.