Η πληθωρική παρουσία της Toyota στη διεθνή έκθεση της γαλλικής πρωτεύουσας, όπου παρουσιάζει μεταξύ άλλων την νέα Corolla, το Camry και η σπορ προσανατολισμού έκδοση του Yaris με τα διακριτικά GR Sport, πλαισιώνει και η νέα γενιά του RAV4 το οποίο συστήνεται για πρώτη φορά επισήμως στο ευρωπαϊκό κοινό με δεδομένο ότι η παγκόσμια πρεμιέρα του είχε πραγματοποιηθεί στη Νέα Υόρκη νωρίτερα μέσα στην χρονιά.

Κυρίαρχη αλλαγή στη νέα γενιά του εγνωσμένου κύρους ιαπωνικού SUV είναι ότι πραγματοποίησε την μετάβαση στην νέα παγκόσμια αρχιτεκτονική της Toyota με την κωδική ονομασία TNGA-K η οποία έχει ως αποτέλεσμα μια σειρά σημαντικών βελτιώσεων.

Αναλυτικά, χάρη στην νέα πλατφόρμα η νέα γενιά του ιαπωνικού SUV έχει σημαντικά χαμηλότερο κέντρο βάρους αλλά και καλύτερη κατανομή του βάρους κατ΄αναλογία 51/49. Παράλληλα, η στρεπτική ακαμψία του πλαισίου έχει ενισχυθεί κατά 57%.

Επιπλέον, η νέα διάταξη της πίσω ανάρτησης η οποία αποτελείται από διπλά ψαλίδια υπόσχεται καλύτερη ποιότητα κύλισης, μεγαλύτερη ευελιξία αλλά και περισσότερη ακρίβεια.

Στο επίκεντρο της νέας γενιάς του RAV4 Hybrid, βρίσκεται ένα υβριδικό σύνολο το οποίο συνδυάζει ένα κινητήρα βενζίνης 2,5 λίτρων με δύο ηλεκτρικά μοτέρ –ένα σε κάθε άξονα- προσφέροντας συνδυαστική 222 ίππων.

Το σύνολο συμπληρώνει το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων και κυρίως, χάρη στην παρουσία των δύο ηλεκτρικών μοτέρ, το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης το οποίο μπορεί να μεταδώσει έως και κατά 30% επιπλέον ροπής στον πίσω άξονα αν οι συνθήκες το απαιτούν. Συνοψίζοντας η κατανομή ροπής μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα μπορεί να κυμανθεί από 100/0 έως 20/80 αναλόγως με τις εκάστοτε απαιτήσεις.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι παραπάνω δυνατότητες του υβριδικού συνόλου «συνδυάζονται» με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 102 γρ./χλμ.

Πέρα ωστόσο από την υβριδική έκδοση, το RAV4 θα διατεθεί σε μία ακόμα έκδοση βενζίνης με κινητήρα 2,0 λίτρων, παραδοσιακό σύστημα τετρακίνησης και κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, με μήκος που παραμένει στα 4,6 μέτρα, οριακά μειωμένο ύψος (1,65) και αυξημένο πλάτος (1,85) αλλά κυρίως με μια πολύ πιο τολμηρή αισθητική σε σχέση με την προηγούμενη εκδοχή του, σύμφωνα με τα νέα μέτρα της Toyota, το RAV4 υπόσχεται μια συνολικά αναβαθμισμένη εικόνα την οποία η ιαπωνική φίρμα θα υποστηρίξει με ποιοτικότερα υλικά σε ό,τι αφορά το εσωτερικό αλλά και νέα εξοπλιστικά στοιχεία.

Σε αυτό το πλαίσιο πλήρως ανασχεδιασμένο είναι το ταμπλό, στο κέντρο του οποίου κυριαρχεί η νέα οθόνη επτά ιντσών (στη βασική έκδοση) που φιλοξενεί το infotainment και η οποία συνδυάζεται με τον εξίσου ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών ανάμεσα σε ταχύμετρο και στροφόμετρο για τις περαιτέρω ζωτικές ενδείξεις.

Στο βασικό εξοπλισμό θα ανήκουν επίσης τα φωτιστικά σώματα LED, οι τροχοί των 17 ιντσών και οι ράγες οροφής αλλά και η δέσμη συστημάτων ασφαλείας της Toyota Safety Sense.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι με δεδομένο ότι οι μπαταρίες νικελίου μετάλλου στην υβριδική έκδοση τοποθετούνται κάτω από το πίσω κάθισμα, ο χώρος του πορτ μπαγκάζ ξεκινά από τα 580 λίτρα.

Γράψτε το σχόλιο σας