Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Στο δίκτυο της Αθήνας εντάσσονται 25 νέοι συρμοί του τραμ

Στο δίκτυο της Αθήνας εντάσσονται 25 νέοι συρμοί του τραμ

Ο σχετικός διαγωνισμός τελεσφόρησε και κατακυρώθηκε στην εταιρεία ΑLSTOM η οποία θα αρχίσει πολύ σύντομα να κατασκευάζει τους συρμούς οι οποίοι θα μπουν στο δίκτυο σε δύο χρόνια

Εικοσιπέντε υπερσύγχρονοι συρμοί εντάσσονται στο δίκτυο του Τραμ και στις μελλοντικές επεκτάσεις του, όπως αυτή προς τον Πειραιά, που θα είναι έτοιμη αρχές του 2019.

Όπως είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, ο σχετικός διαγωνισμός τελεσφόρησε και κατακυρώθηκε στην εταιρεία ΑLSTOM η οποία θα αρχίσει πολύ σύντομα να κατασκευάζει τους συρμούς οι οποίοι θα μπουν στο δίκτυο σε δύο χρόνια.

Ο διαγωνισμός έγινε από την Αττικό Μετρό και το κόστος του έργου ανέρχεται στα 50 εκατομμύρια ευρώ.

Η Alstom, πέραν της κατασκευής και προμήθειας των συρμών θα παράσχει τις υπηρεσίες επιτόπιων δοκιμών, εκπαίδευσης και εγγύησης, καθώς και τα ανταλλακτικά τους.

Σύμφωνα με την εταιρεία, τα τραμ με την ονομασία «Citadis X05» προσφέρουν αναβαθμισμένη επιβατική εμπειρία, με γυάλινες επιφάνειες αυξημένες κατά 20%, LED για απαλό, ομοιόμορφο φωτισμό, ευρύχωρες ατομικές θέσεις και πληροφορίες για τις διαδρομές σε μεγάλες οθόνες, μέσω συστήματος τηλεματικής.

Κάθε συρμός τραμ θα αποτελείται από πέντε βαγόνια, θα έχει μήκος 33 μέτρα και μέγιστη χωρητικότητα 294 επιβάτες. Οι διπλές θύρες από κάθε πλευρά βαγονιού και σε όλο το μήκος του οχήματος τραμ θα εξασφαλίζουν βελτιωμένη προσβασιμότητα.

Το «Citadis X05» συγκεντρώνει μια ποικιλία νέων τεχνολογιών, μεταξύ των οποίων οι κινητήρες μόνιμου μαγνήτη, καθώς και η βελτιωμένη διαχείριση HVAC και βοηθητικών λειτουργιών. Ο συνδυασμός αυτών των τεχνολογιών μειώνει την κατανάλωση ενέργειας κάθε οχήματος τραμ κατά 25%. Η απλουστευμένη ενσωμάτωση υποσυστημάτων και η ευκολία της συντήρησης μειώνουν το συνολικό κόστος του κύκλου ζωής κάθε οχήματος, που είναι, επιπλέον, ανακυκλώσιμο κατά 97%. Μέχρι σήμερα, οχήματα τραμ «Citadis X05» έχουν διατεθεί από την Alstom και λειτουργούν στο Σίδνεϊ, το Παρίσι, τη Νίκαια, την Αβινιόν, την Καέν και το Καοσιούνγκ.

Η γραμμή 4 του Μετρό

Όπως είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, οι τρεις κοινοπραξίες που έχουν προεπιλεγεί στον διαγωνισμό για την κατασκευή του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του Μετρό θα πρέπει μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου να έχουν υποβάλει τις προσφορές τους επί των τευχών δημοπράτησης που τους έχουν αποσταλεί.

«Πιστεύω ότι μέσα στην άνοιξη θα έχουμε επιλέξει τον ανάδοχο» είπε ο κ. Μυλόπουλος, σημειώνοντας ότι πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο έργο ύψους 1,5 δισ. ευρώ.

Sports in

Μπαρτσελόνα – Ολυμπιακός 75-77: ΘΡΥΛΑΡΑ στη Βαρκελώνη – Μυθική εμφάνιση και break για το 1-0!

Μυθικό παιχνίδι για τον Ολυμπιακό, που «έσπασε» την έδρα της Μπαρτσελόνα και έκανε το 1-0 στη σειρά των playoffs της Euroleague.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024