H ιαπωνική φίρμα είχε προαναγγείλει από καιρό την επιστροφή ενός από τα εμβληματικότερα σήματα της αυτοκίνησης, υλοποιώντας πλέον την υπόσχεσή της και μάλιστα εις διπλούν καθώς στην έκθεση του Παρισιού φιλοξενούνται τόσο η hatchback έκδοση που «φορά» πλέον τα διακριτικά Corolla όσο και η πρακτικότερη έκδοση αμαξώματος, Corolla Touring Sports.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά τους, αμφότερες οι εκδόσεις αμαξώματος της νέας Corolla έχουν ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική την οποία συνοδεύουν δύο υβριδικές επιλογές και μόλις μία βενζίνης στο πλαίσιο της επιθετικής περιβαλλοντικής πολιτικής της Toyota.

Έτσι, στις διαθέσιμες επιλογές κινητήρα της νέας Corolla συμπεριλαμβάνεται ένας βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων με απόδοση 116 ίππους και δύο υβριδικά σύνολα τα οποία συνδυάζουν κινητήρες βενζίνης 1,8 και 2,0 λίτρων αποδίδοντας 122 και 180 ίππους αντίστοιχα.

Εκτός από τις νέες υβριδικές επιλογές, η νέα αρχιτεκτονική όπου βασίζονται τα δύο μοντέλα επέτρεψε μια πιο αποδοτική διάταξη στο εσωτερικό και κατ΄επέκταση μεγαλύτερη ευρυχωρία και άνεση ενώ χάρη στην ενισχυμένη κατά 60% στρεπτική ακαμψία του πλαισίου σε σχέση με το Auris, και συνεπικουρούμενου του νέου σχεδιασμού που εγγυάται ένα χαμηλότερο κέντρο βάρους βελτιωμένα υπόσχονται να είναι και τα οδικά χαρακτηριστικά τους.

Σε αυτό συνηγορεί και η νέα ανάρτηση η οποία αποτελείται από γόνατα MacPherson στον μπροστινό άξονα και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω, ενώ προαιρετικά, οι αγοραστές της Corolla θα μπορούν να επιλέξουν ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.

Παράλληλα, το βελτιωμένο τρίπτυχο ευρυχωρίας-εργονομίας-άνεσης έρχονται να ενισχύσουν μια σειρά νέων εξοπλιστικών στοιχείων μεταξύ των οποίων τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων με δυνατότητα τρισδιάστατης απεικόνισης, head-up display, σύστημα για την επαγωγική φόρτιση κινητών, το ηχοσύστημα με την υπογραφή της JBL, ένα αναβαθμισμένο σύστημα infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών και σε συνδυασμό με μια σειρά νέων διασυνδεδεμένων εφαρμογών που υπόσχονται να λύσουν τα χέρια του οδηγού, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης.