Η  Porsche έχει βρει μια εξαιρετική αφορμή στην επέτειο των 70 χρόνων της να αναδείξει και να γιορτάσει τις διαφορετικές πτυχές της ιστορίας της είτε πρόκειται για «πολιτικές» εκδόσεις όπως στην περίπτωση της πρόσφατης ανακατασκευής της τελευταίας αερόψυκτης 911 είτε για διάσημα αγωνιστικά μοντέλα όπως η 935 ή «Moby Dick» όπως έγινε γνωστή, την οποία η Porsche επανέφερε στο σήμερα, ενδίδοντας στον πειρασμό των παντός είδους βελτιώσεων.

Έτσι, κάτω από το αναγνωρίσιμο και πλέον, σε μεγάλη ποσόστωση ανθρακονημάτινο, σκαρί του αγωνιστικού της δεκαετίας του ΄70, με το χαρακτηριστικό πίσω τμήμα που του εξασφάλισε και το προσωνύμιο Moby Dick, βρίσκονται τα μηχανικά μέρη της σύγχρονης 911 GT2 RS.

Χάρη ακριβώς στην κατασκευή πολλών από των ορατών όσο και αθέατων μερών της από ανθρακόνημα, το συνολικό βάρος της 935 σταματά στα 1.379 κιλά ενώ, εν είδει φόρου τιμής σε πολλά τετράτροχα αγωνιστικά στιγμιότυπα της ιστορίας της, η Porsche έχει φροντίσει να διανθίσει την σχεδίαση με πολλά από τα στοιχεία που αποτελούσαν «καθημερινότητα» για τα αγωνιστικά του παρελθόντος.

Σε αυτά συγκαταλέγονται οι χαρακτηριστικές κόκκινες ζάντες, οι καθρέπτες οι οποίοι έλκουν την καταγωγή τους από την 911 RSR ενώ οι απολήξεις της εξάτμισης αποτελούν μια σύγχρονη ερμηνεία σε αυτές της εξίσου θρυλικής 908.

Αντίστοιχο είναι το σκηνικό και στο εσωτερικό της, όπου τις επιφάνειες από ανθρακόνημα «διακόπτει» ο ξύλινος επιλογέας ο οποίος προέρχεται από παλαιότερες 911 GT3.

Όπως, θα περίμενε κανείς η Porsche δεν άφησε ανέπαφα όσα βρίσκονται στην αθέατη πλευρά της αναβιωμένης 935 καθώς στα σπλάχνα της φιλοξενείται ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 3,8 λίτρων η απόδοση του οποίου διαμορφώνεται σε 700 ίππους.

Η γενναιόδωρη ισχύς μεταδίδεται με τη συνδρομή ενός σύγχρονου επτά σχέσεων κιβωτίου PDK διπλού συμπλέκτη ενώ στον εκσυγχρονισμό της εμβληματικής αγωνιστικής Porsche, συντείνουν στοιχεία εξοπλισμού όπως το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθείας, το σύστημα καταγραφής δεδομένων και επιδόσεων αλλά και το σύστημα κλιματισμού.

Παρά τον εκσυγχρονισμό της, όπως επίσης εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς η «νέα» 935 δεν είναι νόμιμη για χρήση στο δημόσιο οδικό δίκτυο απευθυνόμενη μόνο στους σκληροπυρηνικούς –και εξαιρετικά εύπορους- λάτρεις των αγώνων σε πίστα μιας και το νεορετρό αγωνιστικό μοντέλο θα κατασκευαστεί σε μόλις 77 αντίτυπα η τιμή των οποίων διαμορφώνεται σε 700.000 ευρώ.

«Το συναρπαστικό αυτό αυτοκίνητο είναι ένα δώρο γενεθλίων από την Porsche Motorsport στους λάτρεις της Porsche σε όλο τον κόσμο. Και με δεδομένο ότι το αυτοκίνητο δεν σχεδιάστηκε με την προοπτική να υπακούει στις προδιαγραφές συμμετοχής ενός συγκεκριμένου αγώνα, οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές είχαν το απολύτως ελεύθερο να φτιάξουν το αυτοκίνητο που ήθελαν», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Frank-Steffen Walliser, συνοψίζοντας το λόγο ύπαρξης αλλά και την κάπως ρηξικέλευθη μείξη ρετρό και σύγχρονων στοιχείων στην αναβίωση της θρυλικής 953.