Φωτογραφίες: Αutomedia

H τελευταία φορά που η Lamborghini αποκάλυψε κάτι νέο για την γκάμα της Huracan ήταν το περασμένο Μάρτιο από την έκθεση της Γενεύης όπου παρουσιάστηκε η σκληροπυρηνική έκδοση της μικρής «Lambo» με τα διακριτικά Performante. Έκτοτε γιόρτασε με κάθε επισημότητα το ορόσημο των 11.000 μονάδων και πλέον όπως αφήνει να εννοηθεί η παρουσία ενός δοκιμαστικού πρωτοτύπου της Huracan Spyder με φουλ καμουφλάζ ετοιμάζεται να υποδεχτεί την ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου η οποία σύμφωνα με πληροφορίες θα αποκαλυφθεί εντός του 2019, αρχικά ως Coupe.

Παρά την επιμέλεια των μηχανικών της Sant’ Agata σε όρους καμουφλάζ, στην όψη της Huracan διακρίνεται η αρκετά πιο πολύπλοκη σχεδίαση εισαγωγών αέρα ενώ δεν θα αποτελούσε έκπληξη, η ανανεωμένη εκδοχή της Huracan να υιοθετήσει και ορισμένα ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία.

Επί του παρόντος τα φωτιστικά σώματα δείχνουν απαράλλακτα αν και αυτό πρόκειται να αλλάξει στο προσεχές μέλλον σύμφωνα με τις συνήθεις τακτικές της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Σε προφίλ, αν και με την πρώτη ματιά δεν διακρίνονται αλλαγές, μια προσεκτικότερη παρατήρηση προδίδει την αεροδυναμική αναβάθμιση με την προσθήκη ενός οριζόντιου πτερυγίου ενώ διαφορετική δείχνει και η σχεδίαση των πλευρικών εισαγωγών αέρα.

Η πιο ορατή αλλαγή εντοπίζεται στο πίσω τμήμα όπου η Huracan Spyder δείχνει να δανείζεται το μοτίβο απολήξεων της εξάτμισης της Performante, καθώς πλέον τοποθετούνται στα άκρα της πινακίδας κυκλοφορίας. Ανασχεδιασμένος είναι και ο αεροδυναμικός διαχύτης ο οποίος δείχνει σαφώς επιθετικότερος σε σχέση τόσο με το μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της Huracan Spyder όσο και της Performante.

Πέρα από τις παραπάνω αλλαγές, η Huracan αναμένεται να επωφεληθεί και από βελτιώσεις σε ό,τι αφορά τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 5,2 λίτρων ο οποίος αναμένεται να αυξήσει την ισχύ του και συνεπικουρούμενης της αεροδυναμικής αναβάθμισης να ενισχύσει τις προσφερόμενες επιδόσεις.

Αν και επί του παρόντος δεν υπάρχουν εικόνες από το εσωτερικό, σημαντικές αναβαθμίσεις αναμένονται και εκεί με επίκεντρο τον πλήρη ανασχεδιασμό της κεντρικής κονσόλας που εφεξής θα φιλοξενεί στην κορυφή της μια κάθετη ευμεγέθη οθόνη για τις λειτουργίες του infotainment.